Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг
Loading...
Date
2008-01-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядаються методологічні та практичні проблеми впровадження маркетингу
в сфері послуг. Висвітлюються питання специфіки надання послуг у різних сферах їх
споживання
Description
Keywords
маркетинг послуг, продукт, товар, послуга, обслуговування, попит, пропозиція
Citation
Данніков О. В. Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг / О. В. Данніков, О. В. Кирилова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 83-92.