Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-01-27
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджуються теоретичні аспекти застосування системного підходу та прийомів системного аналізу в дослідженнях складних економічних систем. Обґрунтовується необхідність їх впровадження в теорію і практику маркетинґу на тлі посилення рівня обґрунтування управлінських рішень в умовах невизначеності навколишнього середовища.
Description
Keywords
система, системний підхід, системний аналіз, декомпозиція, аналіз, синтез, прийняття рішень, теорія маркетинґу
Citation
Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 54-60.