Моделі поведінки споживачів на світових товарних ринках

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-02-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті на основі виявлення специфіки попиту на світових ринках споживчих товарів та товарів промислового призначення охарактеризовано типи закупівельних ситуацій та виділено моделі поведінки покупців товарів різного призначення з відповідними рекомендаціями щодо створення міжнародних маркетингових програм.
Description
Keywords
тип закупівельної ситуації, тип купівельної поведінки, модель свідомості споживача, модель поведінки покупця, світовий ринок споживчих товарів, світовий ринок товарів промислового призначення
Citation
Євдоченко О. О. Моделі поведінки споживачів на світових товарних ринках / О. О. Євдоченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 239–245.