Соціально-економічні детермінанти здоров’я населення через призму соціального маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-05-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячена важливій проблемі — пошуку шляхів покращення соціально-економічних детермінант здоров’я населення. Одним з таких шляхів є пропаганда та широке запровадження соціального маркетингу. Виявлені взаємозв’язки між суб’єктами суспільних відносин, соціальним маркетингом і здоров’ям населення. Соціальний маркетинг розглядається як один із складових політики у сфері здоров’я як інструмент формування здорового населення у теоретичному та практичному аспектах.
The article is devoted to the important problem — finding ways to improve the socioeconomic determinants of health. One of these ways is the promotion and mainstreaming of social marketing. Relationships between subjects of public relations, social marketing and public health are identified. Social marketing is considered as one of the components of health policy, as a tool for the healthy population in the theoretical and practical aspects.
Статья посвящена важной проблеме — поиску путей улучшения социально-экономических детерминант здоровья населения. Одним из таких путей является пропаганда и широкое внедрение социального маркетинга. Выявлены взаимосвязи между субъектами общественных отношений, социальным маркетингом и здоровьем населения. Социальный маркетинг рассматривается как один из составляющих политики в сфере здравоохранения, как инструмент формирования здорового населения в теоретическом и практическом аспектах.
Description
Keywords
Соціально-економічні детермінанти, Здоров’я населення, Соціальний маркетинг, Добробут, Рівень життя, Смертність, Захворюваність, Socio-economic determinants, Health, Social Marketing, Welfare, Standard of living, Mortality, Morbidity, Социально-экономические детерминанты, Здоровья населения, Социальный маркетинг, Благосостояние, Уровень жизни, Смертность, Заболеваемость
Citation
Шушпанов А. М. Соціально-економічні детермінанти здоров’я населення через призму соціального маркетингу / А. М. Колот // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 2. – С. 325-331.