Теоретичні підходи до визначення поняття «страховий маркетинг»

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-05-18
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено підходи науковців до визначення поняття страховий маркетинг. Розкриті його особливості та функції, які забезпечують успішну діяльність страхової компанії.
The approaches of researchers as to determination the concept of insurance marketing are investigated in the article. Its features and functions which provide successful activity of insurance company are exposed in the work.
В статье исследованы подходы научных работников к определению понятия страховой маркетинг. Раскрыты его особенности и функции, которые обеспечивают успешную деятельность страховой компании.
Description
Keywords
страховий маркетинг, ефективність маркетингової стратегії, страховий продукт, організація продажів, стимулювання збуту, insurance marketing, efficiency of marketing strategy, insurance product, organization of sales, stimulation of demand, страховой маркетинг, эффективность маркетинговой стратегии, страховой продукт, организация продаж, стимулирование спроса
Citation
Тарахтієнко О. К. Теоретичні підходи до визначення поняття «страховий маркетинг» / О. К. Тарахтієнко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 161-169.