Сучасний стан і перспективи розвитку туристичних послуг в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-06-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Авторами запропоновано розробку практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів. Маркетинговий підхід у діяльності вітчизняних підприємств індустрії туризму дозволяє вирішити ринкові проблеми найраціональщним шляхом, своєчасно виявляти ринкові можливості і використовувати їх, планувати і організовувати надання послуг з урахуванням передбачуваних тенденцій споживчого попиту.
The authors propose the development of practical recommendations for the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises in the sphere of tourism services and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources. Marketing approach in the activities of domestic tourism enterprises can solve market problems in the most rational way, promptly identify market opportunities and use them to plan and organize the provision of services taking into account projected trends in consumer demand.
Авторами предлагается разработка практических рекомендаций по использованию маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий сферы туристических услуг и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов. Маркетинговый подход в деятельности отечественных предприятий индустрии туризма позволяет решить рыночные проблемы наиболее рациональным путем, своевременно выявлять рыночные возможности и использовать их, планировать и организовывать предоставление услуг с учетом предполагаемых тенденций потребительского спроса.
Description
Keywords
якість послуг, сфера послуг, маркетинг послуг, маркетингове управління, сервісне підприємство, ринок туристичних послуг, туристична послуга, маркетинг тур продукту, споживча цінність, комплексна системи управління якістю, quality of service, services, marketing services, marketing management, service company, market of tourist services, marketing of tourism products, customer value, comprehensive quality of management system, качество услуг, сфера услуг, маркетинг услуг, маркетинговое управление, сервисное предприятие, рынок туристических услуг, туристическая услуга, маркетинг турпродукта, потребительская ценность, комплексная системы управления качеством
Citation
Попова Л. О. Сучасний стан і перспективи розвитку туристичних послуг в Україні / Л. О. Попова, О. М. Прядко, М. С. Мітяєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 194-205.
Collections