Використання кейс-методу як активного методу систематизації та інтеграції знань студентів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2005-02
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Abstract
У тезах представлено технологію використання кейс-методу в інформатиці, що дозволяє систематизувати вивчений матеріал, сприяє інтеграції практичних навичок моделювання інформаційних потоків.
Description
Keywords
систематизація та інтеграція знань, кейс-метод
Citation
Кучерява Т. О. Використання кейс-методу як активного методу систематизації та інтеграції знань студентів / Т. О. Кучерява, М. В. Сільченко // Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 2–4 лют. 2005 р. : у 2 т. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; [редкол.: А. М. Колот, С. В. Степаненко, О. О. Субіна, Т. В. Гуть]. – Київ : КНЕУ, 2005. – Т. 2. – С. 186–188.