Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики

Abstract
У статті розглянуті проблеми, пов’язані з різнорівневою підготовкою студентів зі шкільного курсу інформатики; наведено структурно-логічні схеми організації процесу навчання інформатики із паралельним вивченням дисциплін «Вступ до інформатики» й «Інформатика» та диференційованим вивченням дисципліни «Інформатика» у базовому й розширеному форматах; здійснена порівняльна характеристика схем.
Description
Keywords
диференційований підхід, структурно-логічна схема навчання інформатики, індивідуалізація освіти
Citation
Колот А. М. Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики / А. М. Колот, М. В. Сільченко, Ю. М. Красюк // Вища школа. — 2006. — № 5—6. — С. 19—27.