Побудова системи продажу на принципах гармонізації

Thumbnail Image
Date
2010-01-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
Abstract
Обґрунтовані в статті наукові положення, висновки та методичні рекомендації є важливим підґрунтям для вирішення проблемних прикладних питань щодо маркетингового забезпечення, пошуку компромісу у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів на вітчизняному ринку товарів та послуг з огляду на складні умови ведення стратегічних маркетингових дій в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни, які поглиблюються на фоні ефекту інформаційної асиметрії разом з трансакційними витратами, що є «дефектами мікроструктури» ринкових взаємодій. Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
Scientific statements, conclusions and guidelines, given in the article, are an important basis for solving problematic issues regarding the application of marketing software, search for a compromise in the interaction of economic actors; for the optimal allocation of resources in the domestic market for goods and services in terms of complex conditions for strategic marketing activities in crisis-recessionary effects in the economy; they go deep in the background of the effect of information asymmetry, together with transaction costs, which are "defects of microstructure" of market interactions. The authors propose the development of practical recommendations on the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises; the development of effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic agents and the optimal allocation of resources.
Обоснованные в статьe научные положения, выводы и методические рекомендации являются важным основанием для решения проблемных прикладных вопросов относительно маркетингового обеспечения, поиска компромисса во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов на отечественном рынке товаров и услуг с точки зрения сложных условий ведения стратегических маркетинговых действий в условиях кризисно-рецессионных явлений в экономике страны, которые углубляются на фоне эффекта информационной асимметрии вместе с трансакционными затратами, которые есть «дефектами микроструктуры» рыночных взаимодействий. Авторами предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.
Description
Keywords
система продажу, учасники маркетингового каналу, комерційні інтереси, конфлікти в каналах розподілу, scientific positions, optimum placing of resources, domestic market, система продажи, участники маркетингового канала, коммерческие интересы, конфликты в каналах распределения
Citation
Пилипчук В. П. Побудова системи продажу на принципах гармонізації / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков, О. П. Савіч // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 139–145.