Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-02-19
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Надано характеристику суб’єктам рекламного бізнесу з позиції обгрунтування їх ролі та місця на ринку реклами.
The characteristic of the subjects of advertising business from the point of their role and place in advertising market of Ukraine is presented in the article.
В статье дана характеристика субъектов рекламного бизнеса с позиции их роли и места на рынке рекламы.
Description
Keywords
рекламодавець, рекламні агентства, засоби поширення рекламної інформації, споживач, дослідні, маркетингові і консалтингові організації, рекламні асоціації, держава, advertiser, advertising agency, mass media, consumer, research, marketing and consulting agencies, government, рекламодатель, рекламные агенства, средства массовой информации, потребитель, исследовательские, маркетинговые и консалтинговые организации, рекламные ассоциации, государство
Citation
Архипова Т. В. Узагальнення теоретичних джерел щодо сутності суб’єктів рекламного бізнесу / Т. В. Архипова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 151–159.