Особливості формування стратегії маркетингової комунікаційної політики

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Основним чинником забезпечення конкурентоспроможності підприємств стає ефективна система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різних комунікаційних інструментів. Здатність раціонально організувати їх взаємодію стає запорукою успіху фірми на ринку сьогодні.
The main factor for the competitiveness of enterprises becomes effective system of marketing communications, which is characterized by the extensive use of various communication tools. Ability to rationally organize their interaction becomes the key to success of the company in the market today.
Основным фактором обеспечения конкурентоспособности предприятий становится эффективная система маркетинговых коммуникаций, которая характеризуется широким применением различных коммуникационных инструментов. Способность рационально организовать их взаимодействие становится залогом успеха фирмы на рынке сегодня.
Description
Keywords
маркетингові комунікації, стратегічне управління комунікаціями, принципи побудови комплексу маркетингових комунікацій, marketing communications, strategic management communication, principles of complex marketing communications, маркетинговые коммуникации, стратегическое управление коммуникациями, принципы построения комплекса маркетинговых коммуникаций
Citation
Кузик О. В. Особливості формування стратегії маркетингової комунікаційної політики / О. В. Кузик // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 107-110.
Collections