Стратегічне мислення — ключовий фактор лідерства в контексті сьогодення

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проаналізовано результати опитування компаній, для яких лідерство є пріоритетною цінністю. Зазначено, що успішні компанії прагнуть будувати свою діяльність за основним принципом стратегічного управління: «від майбутнього до теперішнього» та переосмислювати існуючі стратегії з врахуванням майбутніх тенденцій та інновацій.
We analyzed the results of a survey of companies for which leadership is a priority value. Successful companies tend to base their activities in accordance with the basic principle of strategic management «from the future to the present» and to rethink the strategy in the light of future trends and innovations.
Проанализированы результаты опроса компаний, для которых лидерство является приоритетной ценностью. Успешные компании стремятся строить свою деятельность в соответствии с основным принципом стратегического управления: «от будущего к настоящему» и переосмысливать стратегии с учетом будущих тенденций и инноваций.
Description
Keywords
стратегічне мислення, лідерство, сучасні тенденції, глобалізація, соціальна відповідальність, корпоративне середовище
Citation
Оборська С. Стратегічне мислення — ключовий фактор лідерства в контексті сьогодення / С. Оборська // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 235-237.