ЗНО з інформатики як критерій визначення рівня підготовленості абітурієнта до навчання у вишах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет"
Abstract
Обґрунтовано доцільність запровадження інформатики у перелік дисциплін для зовнішнього незалежного тестування (ЗНО). Акцентується на необхідності для абітурієнта мати достатній рівень знань та вмінь з інформатики для успішного навчання у ВНЗ.
Description
Keywords
інформаційні технології, ефективне навчання студентів, тестове завдання, information technologies
Citation
Дибкова Л. М. ЗНО з інформатики як критерій визначення рівня підготовленості абітурієнта до навчання у вишах / Л. М. Дибкова // Освітні вимірювання–2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: оцінювання, інтерпретація, використання результатів : матеріали ІV Міжнар. наук.-метод. конф. – Київ : ВПЦ "Київ. університет", 2013. – С. 107–109.