Антикрихкість репутації підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автор науково обґрунтовує необхідність формувати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості. При цьому запропоновано відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація».
Author scientifically substantiates the necessity to form and evaluate the company’s reputation on the criterion antifragile. It is proposed to abandon in theory and practice of reputation management of common phrase «high reputation».
Description
Keywords
стейкхолдери, довіра, нематеріальні активи, стійкість розвитку підприємства, stakeholders, trust, intangible assets, sustainability of the enterprise
Citation
Дерев’янко О. Г. Антикрихкість репутації підприємства / О. Г. Дерев’янко // Економіка підприємства: теорія і практикаe : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 105–109.