Сучасні тенденції позиціювання товару на ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-02-23
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті висвітлено питання позиціювання товару та продукції на ринку, визначено завдання, стратегію та основні етапи позиціювання. Позиціювання розглянуто з точки зору ціни, якості та іміджу з наведенням прикладів по кожному елементу.
The article is devoted to the question of positioning of product and production at the market. The task, strategy and basic stages of positioning have been defined. Positioning is considered from the point of view of price, quality and image with making examples on every element.
В статье изучен вопрос позиционирования товара и продукции на рынке, определено задание, стратегию и основные этапы позиционирования. Позиционирование рассмотрено с точки зрения цены, качества и имиджа с приведением примеров по каждому элементу.
Description
Keywords
позиціювання, позиція товару, позиціювання продукції на ринку, позиціювання товару, продуктова диференціація, сервісна диференціація, диференціація персоналу, диференціація іміджу, positioning, product position, production positioning in the market, product positioning, product differentiation, service differentiation, staff differentiation, image differentiation, позиционирование, позиция товара, позиционирование продукции на рынке, позиционирование товара, продуктовая дифференциация, сервисная дифферециация, дифференциация персонала, дифференциация имиджа
Citation
Бенівська І. В. Сучасні тенденції позиціювання товару на ринку / І. В. Бенівська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.). – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 146–156.