Оцінювання клієнтського капіталу підприємства

Thumbnail Image
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто методики оцінювання клієнтського капіталу та проаналізовано їх за наявністю необхідної інформаційної бази та ефективним виходом для прийняття управлінських рішень. Запропоновано авторський комплекс інструментів для оцінки клієнтського капіталу підприємства.
The article considers methods of assessment of the client capital and analyzes them for the presence of the necessary information base and effective solution to managerial decision-making. The author suggests a set of tools for the assessment of the client capital of the enterprise.
Description
Keywords
Інтелектуальний капітал, клієнтський капітал, методики оцінювання, інструменти оцінки, intellectual capital, client capital, methods of evaluation, assessment tools
Citation
Тищенко О. О. Оцінювання клієнтського капіталу підприємства / О. О. Тищенко // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 313-317.
Collections