Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-01-19
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.
The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business.
Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса.
Description
Keywords
торговий маркетинг, трейд-маркетинг, стимулювання торгової ланки, стимулювання збуту, мерчандайзинг, trade marketing, trade promotion, sales promotion, merchandising, торговый маркетинг, трейд-маркетинг, стимулирование торгового звена, стимулирование сбыта, мерчандайзинг
Citation
Данніков О. В. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 260–275.