Адаптація концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринку

Thumbnail Image
Date
2013-11-25
Authors
Данніков, Олег Володимирович
Раупов, Р. Б.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Авторами пропонується розробка практичних рекомендацій щодо адаптації концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринку, використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
The authors propose the development of practical recommendations for adapting the concept of holistic marketing to the realities of the domestic market, the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources.
Авторами предлагается разработка практических рекомендаций относительно адаптации концепции холистического маркетинга к реалиям отечественного рынка, использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.
Description
Keywords
концепція холістичного маркетингу, інструментарій маркетингу, комплекс маркетингу, бізнес-тенденції, concept of holistic marketing, marketing tools, marketing mix, business trends, концепция холистического (целостного) маркетинга, инструментарий маркетинга, комплекс маркетинга, бизнес-тенденции
Citation
Данніков О. В. Адаптація концепції холістичного (цілісного) маркетингу до реалій вітчизняного ринку / О. В. Данніков, Р. Б. Раупов // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світової економіки і міжнародних відносин НАН України ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 33. – С. 54–59.