Технологічна складова в процесі банківського обслуговування фізичних осіб
Loading...
Date
2013-11-27
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто значимість технологічної складової сучасного банківського обслуговування фізичних осіб. Автором визначено функціональні особливості розвитку національного ринку банківського обслуговування фізичних осіб через призму впливу світових фінансових інновацій, а також подані класифікаційні ознаки переваг дистанційного банківського обслуговування у порівнянні із традиційним.
The article deals with the importance of the technological component in retail banking. The functional features of the development of the national retail banking market in the light of the global financial innovation are identified in the paper. The classification of the remote banking services benefits compared to traditional is presented in the work.
The article deals with the importance of the technological component in retail banking. The functional features of the development of the national retail banking market in the light of the global financial innovation are identified in the paper. The classification of the remote banking services benefits compared to traditional is presented in the work.
Description
Keywords
банківське обслуговування фізичних осіб, Е-банкінг, фінансові інновації, дистанційне банківське обслуговування, retail banking, e-banking, financial innovation, remote banking services
Citation
Гордіца Т. М. Технологічна складова в процесі банківського обслуговування фізичних осіб / Т. М. Гордіца // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 31. – С. 145-153.