Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України
Loading...
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті визначено стратегічний маркетинговий потенціал інтеграції та вектори його реалізації для підприємств автомобілебудування України.
In the article is determined for the enterprises of motor industry of Ukraine: strategic marketing potential of integration and vectors of his realization.
In the article is determined for the enterprises of motor industry of Ukraine: strategic marketing potential of integration and vectors of his realization.
Description
Keywords
маркетинг, інтеграція, автомобілебудування, стратегія, marketing, integration, motor industry, strategy
Citation
Маліч Ю. С. Маркетинг інтеграційних процесів у автоіндустрії України / Ю. С. Маліч // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 170–180.