Стратегічні альтернативи в діяльності торговельно-посередницьких підприємств
Loading...
Date
2011-02-09
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обгрунтовані в статті наукові положення, висновки та методичні рекомендації є важливим підгрунтям для вирішення проблемних прикладних питань щодо маркетингового забезпечення, пошуку компромісу у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів на вітчизняному ринку товарів та послуг з огляду на складні умови ведення стратегічних маркетингових дій в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни, які поглиблюються на фоні ефекту інформаційної асиметрії разом з трансакційними витратами, що є «дефектами мікроструктури» ринкових взаємодій.
An author develops the row of practical recommendations in relation to the use of marketing instruments in activity of domestic enterprises. Offered approach to the management by marketing and sale activity of enterprise has becoming of its auction activity for an object, as process within the framework of single marketing, commercial, market and corporate aims and strategies.
Обоснованные в статье научные положения, выводы и методические рекомендации являются базисом для решения проблемных прикладных вопросов относительно маркетингового обеспечения, поиска компромисса во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов на отечественном рынке товаров и услуг учитывая сложные условия ведения стратегических маркетинговых действий в условиях кризисных явлений в экономике страны, которые углубляются на фоне эффекта информационной асимметрии вместе с трансакциоными затратами, которые являются «дефектами микроструктуры» рыночных взаимодействий.
An author develops the row of practical recommendations in relation to the use of marketing instruments in activity of domestic enterprises. Offered approach to the management by marketing and sale activity of enterprise has becoming of its auction activity for an object, as process within the framework of single marketing, commercial, market and corporate aims and strategies.
Обоснованные в статье научные положения, выводы и методические рекомендации являются базисом для решения проблемных прикладных вопросов относительно маркетингового обеспечения, поиска компромисса во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов на отечественном рынке товаров и услуг учитывая сложные условия ведения стратегических маркетинговых действий в условиях кризисных явлений в экономике страны, которые углубляются на фоне эффекта информационной асимметрии вместе с трансакциоными затратами, которые являются «дефектами микроструктуры» рыночных взаимодействий.
Description
Keywords
система продажу, учасники маркетингового каналу, стратегія посередницького підприємства, маркетингова стратегія інтеграції торговельно-посередницьких підприємств, system of sale, participants of marketing channel, strategy of intermediary enterprise, marketing strategy of integration of auction-intermediary enterprises, система продажи, участники маркетингового канала, стратегия посреднического предприятия, маркетинговая стратегия интеграции торгово-посреднических предприятий
Citation
Данніков О. В. Стратегічні альтернативи в діяльності торговельно-посередницьких підприємств / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 180–193.