Методи інтерактивного вивчення іноземних мов як засіб формування мовної компетенції студентів економічних ВНЗ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-03-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті зроблена спроба проаналізувати використання передових формі методів, які застосовують викладачі іноземних мов КНЕУ з наближення до євростандартів щодо формування мовних компетенцій студенті в у навчальному процесі.
The article attempts to analyze the advanced forms and methods that are used by foreign language teachers in KNEU to approximate the European standards and to formation speaking skills of the students during the academic process.
В статье сделана попытка проанализировать использование передовых форм и методов, которые применяют преподаватели иностранных языков КНЭУ по приближению к евростандартам относительно формирования речевых компетенций студентов в учебном процессе.
Description
Keywords
інноваційний процес, євростандарт, комунікативний метод, інтерактивний метод, мовна компетенція, телекомунікаційні мережі, мультимедійні матеріали, взаємодія, індивідуальні особливості, іnnovations in foreign languages learning process, European standards, communicative method, language competence, interactive method of telecommunication, network multimedia, culture of communication, individual characteristics, инновационный процесс, евростандарт, коммуникативный метод, интерактивный метод, языковая компетенция, телекоммуникационные сети, мультимедийные материалы, взаимодействие, индивидуальные особенности
Citation
Крилова В. Г. Методи інтерактивного вивчення іноземних мов як засіб формування мовної компетенції студентів економічних ВНЗ / В. Г. Крилова // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 313–318.