Кейс-метод як засіб формування мовної компетенції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-03-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті представлено аналіз можливостей використання кейс-методуяк методу сучасних технологійпід час іншомовної професійної підготовки. Детально розкривається сутність понять «кейс», «кейс-метод». Наведені приклади можливої інтеграції різних методів під час організації роботи з кейсом.
The analysis of the possibilities of using the method of case-study in the foreign language training as a means of modern technologies is presented in the article. The essence of the concepts of «case-study», «case-method» is detailed. The examples of possible integration of different techniques in the organization of the work with cases are presented.
В статье анализируются возможности использования кейс-метода в профессиональной подготовке на иностранном языке. Автором даются примеры интеграции различных методов для организации работы с кейсом.
Description
Keywords
кейс-метод, самостійна робота, реальні ситуації, іншомовне навчання, case-method, independent work, real situations, foreign language training, кейс-метод, самостоятельная работа студента, реальные ситуации
Citation
Сапожнікова О. М. Кейс-метод як засіб формування мовної компетенції / О. М. Сапожнікова // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 355–359.