Створення ситуації успіху при вивченні іноземної мови студентами-юристами як запорука гуманізації педагогічного процесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-03-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто освітні та педагогічні технології, які відображають загальну стратегію розвитку освіти та прийом створення ситуації успіху як одного зі складників особистісно орієнтованої технології.
The article deals with educational and pedagogical technologies that show the general strategy for education and «creating situation of success» technique as one of the components of personally-centered technology.
В статье рассматриваются образовательные и педагогические технологии, которые отображают общую стратегию развития образования и приём создания ситуации успеха как одной из составных личностно-ориентированной технологии.
Description
Keywords
навчально-виховний процес, особистісно орієнтовані технології, успіх, ситуація успіху, інтерактивне навчання, суб’єкт навчальної діяльності, teaching and educational process, personally-centered technologies, success, situation of success, interactive learning, participator of teaching process, учебно-воспитательный процесс, личностно-ориентированные технологии, успех, ситуация успеха, интерактивное обучение, субъект учебной деятельности
Citation
Маркова О. В. Створення ситуації успіху при вивченні іноземної мови студентами-юристами як запорука гуманізації педагогічного процесу / О. В. Маркова, Т. Г. Шматок // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 478–487.