Місія – засіб стабілізації управління підприємством у кризових умовах господарювання

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто теоретичні та практичні основи формування місії підприємства при здійсненні зовнішьоекономічної діяльності. Проведено оцінку місії підприємства та її взаємозв’язок з кадровим потенціалом в умовах кризи. Розроблено напрямки вдосконалення управління персоналом для досягнення сформованої місії підприємства та шляхи покращення іміджу підприємства.
The article deals with the theoretical and practical bases of enterprise mission forming during foreign economic activity. The work evaluates the company's mission and its relationship to human potential in the crisis. The paper proposes directions of improvement of personnel management to achieve the established mission of the enterprise and ways of improving the image of the company.
Description
Keywords
Citation
Мазур В. С. Місія – засіб стабілізації управління підприємством у кризових умовах господарювання / В. С. Мазур // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 157–159.
Collections