Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів

Thumbnail Image
Date
2015-01-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто маркетингове забезпечення агропромислових кластерів, що спрямоване на формування специфічних організаційних утворень як складових трирівневої інтеграційної моделі з виробництва, переробки і реалізації молока та молочної продукції, а також на підвищення ролі великотоварних виробників сировини з урахуванням вимог СОТ, задля створення повноцінної сировинної бази, що відповідає міжнародним стандартам якості молочної продукції.
The article deals with the investigation of the marketing support of agro-industrial clusters aimed at the formation of specific organizational units as a part of a three-level integration model of production, reprocessing and marketing of milk and dairy products. Also it is aimed at increasing the role of large-scale producers of raw materials taking into account the requirements of the WTO to create a complete resource base, which meets the international standards of dairy products quality.
Description
Keywords
маркетинг, кластер, молоко та молочна продукція, marketing, cluster, milk and dairy products
Citation
Пшенична Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів / Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 33: Проблеми управління у великотоварних промислових формуваннях. – С. 332-340.
Collections