Трансформація КСВ міжнародних компаній у посткризових умовах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-10-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто трансформацію змісту й значення КСВ компаній, сформульовано пріоритетні напрямки й основні рекомендації з забезпечення її розвитку в посткризових умовах.
The transformation of the content and the importance of companys’ CSR was considered, priority-driven directions and key recommandations on its development maintenance were formulated in post-crisis conditions.
Description
Keywords
Citation
Петрашко Л. П. Трансформація КСВ міжнародних компаній у посткризових умовах / Л. П. Петрашко // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 236–238.