Маркетингові засади управління продажем автозапчастин

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-10-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автор обґрунтовує доцільність удосконалення управління продажем автозапчастин на засадах маркетингу. На основі вивчення наукових робіт у цій сфері та виходячи із аналізу роботи із продажу автозапчастин підприємствами малого бізнесу обґрунтовані практичні рекомендації посилення ефективності їх роботи.
The necessity of improvement of sales management of spare parts for cars on the basis of marketing was grounded. The author made the analysis of scientific works on this topic as well as the sales of spare parts for cars by small scale business and offered practical recommendations for improvement of efficiency of their work.
Description
Keywords
Citation
Савич О. П. Маркетингові засади управління продажем автозапчастин / О. П. Савич // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 269–271.
Collections