Роль інформації у формуванні конкурентних переваг підприємства

Thumbnail Image
Date
2010-10-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначено сутність та основні ознаки інформації. З’ясовано її роль на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано стратегічні пріоритети підприємств при виборі інформації для досягнення успіху в конкурентній боротьбі.
The essence and basic characteristics of information are defined. Its role at the current stage of economic development is determined. Strategic priorities of an enterprise to achieve success in competition are analyzed in the paper.
Description
Keywords
Citation
Стельмах О. Ю. Роль інформації у формуванні конкурентних переваг підприємства / О. Ю. Стельмах // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 295–297.
Collections