Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!

З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:

  • lib.szfir@kneu.edu.ua

Нормативні документи

 

Recent Submissions

Item
Economization of diplomacy and modernization of global trade policy within geopolitically unstable environment
(Primedia eLaunch, 2022) Yatsenko, Olha; Яценко, Ольга Миколаївна; Tsyhankova, Tetiana; Циганкова, Тетяна Михайлівна; Tananaiko, Tetiana; Тананайко, Тетяна Сергіївна; Zavadska, Yuliia; Завадська, Юлія Сергіївна; Irynchyna, Inna; Іринчина Інна Борисівна; Horbachova, I.
Item
Сучасні тренди та чинники розвитку міжнародної електронної торгівлі
(Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2019-11-21) Гордєєва, Тамара Федорівна; Hordieieva, Tamara
Діджиталізація міжнародної торгівлі як однієї з найважливіших форм міжнародних економічних відносин проявляється у застосуванні технологій електронної комерції (е-комерції) компаніями або окремими фізичними особами для купівлі-продажу товарів та/або послуг на закордонних ринках. За своєю суттю е-комерція має глобальну природу, оскільки цифрове середовище, в якому вона реалізується, не має кордонів. Суб’єкти торговельних відносин, що знаходяться у різних країнах світу, отримують можливість вивчати і порівнювати товари, ціни, постачальників, споживачів, проводити перемовин, укладати контракти, здійснювати розрахунки з зарубіжними партнерами, доставляти цифрові продукти та інформацію за допомогою глобальної електронної мережі.
Item
Трансформація поведінки споживачів на світовому ринку під впливом глобальної пандемії
(Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, 2020-11) Гордєєва, Тамара Федорівна; Hordieieva, Tamara
Глобальна економіка у цілому і міжнародна торгівля, зокрема, зазнали і продовжують зазнавати величезних втрат під час пандемії коронавірусної інфекції, що триває сьогодні. Ситуація невизначеності, в якій через це перебувають наразі і бізнес, і кінцеві споживачі у переважній більшості країн світу, обтяжується додатково падінням доходів, обмеженнями у транскордонних пересуваннях, стрімкими змінами у товарній і географічній структурі попиту на світовому ринку, трансформацією поведінки всіх ринкових суб'єктів тощо.