Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!

З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:

  • lib.szfir@kneu.edu.ua

Нормативні документи

 

Recent Submissions

Item
Аналіз інвестиційної привабливості «event marketing»
(ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», 2018) Калінін, Олександр Володимирович; Kalinin, Oleksandr; Присяжна, Ганна Андріївна; Prysiazhna, Hanna
Стаття піднімає тему пошуку нових маркетингових технологій для бізнесу. Були відзначені мета маркетингу подій та розглянута актуальність його як маркетингової технології. Важливість маркетингових подій для бізнесу пов'язана з витратами, які несе компанія на їх проведення. Тому дослідження різних маркетингових інструментів з точки зору співвідношення їх вартості та потенційної вигоди є важливими аспектами інвестиційних витрат підприємств. У даній статті виділені і описані групи заходів, розділені на різні типи подій (діловий, соціальний, корпоративний). Виконано аналіз етапів життєвого циклу проведення event marketing. Вказані заходи, які проводяться на кожному з етапних подій event marketing. Зроблено висновки по етапах, які найбільш впливають на подальшу конкурентоспроможність маркетингового заходу. Проаналізовано основні переваги event marketing над іншими інструментами маркетингу. Виконано аналіз івент-агентств на світовому ринку, а саме: George P. Johnson Experience Marketing (GPJ), Pico Global Services, VOK DAMS, Universal world events, AMCI Global, Jack Morton Worldwide, Ashfield Meetings and Events, FreemanXP, Hargrove Inc., Hartmann Studios. Аналіз виконано з урахуванням кількості заходів, які ці компанії здійснюють в рік, а також доходів, які вони отримують від цієї діяльності. Проведено порівняльний аналіз часток цих компаній в обсягах послуг і отримуваних доходах і зроблені висновки. Проведено дослідження ринка маркетингових послуг в 2016–2018 рр. Зроблено висновки про величину event marketing на ринку маркетингових послуг. Проаналізовано проблеми розвитку ринку маркетингу подій та прогноз обсягу ринку, а також проблеми розвитку маркетингових послуг в Україні. У висновках наведені рекомендації щодо поліпшення маркетингу середовища, що призведе до більш ефективного освоєння рекламних засобів замовників і зробить event marketing ще більш перспективним маркетинговим засобом для інвестування в потенційний розвиток бізнесу. The article raises the topic of new marketing technologies investment attractiveness. The purpose of event marketing was noted and its relevance as a marketing technology was considered. The importance of marketing events for a business is related to their implementation costs by the company. Therefore, the study of various marketing tools in terms of the ratio of their value and potential benefits are important aspects of the investment costs of enterprises. This article highlights and describes groups of events divided into different types of events (business, social, corporate). The analysis of the stages of the life cycle of the event marketing was provided. The events that were held at each of the milestone events of the event marketing were indicated. Conclusions about the stages that most affect the further competitiveness of the marketing event are made. The main advantages of event marketing over the other marketing tools were analyzed. The analysis of event agencies in the global market, namely: George P. Johnson Experience Marketing (GPJ), Pico Global Services, VOK DAMS, Universal world events, AMCI Global, Jack Morton Worldwide, Ashfield Meetings and Events, FreemanXP, Hargrove Inc., Hartmann Studios. The analysis was made taking into account the number of the activities that these companies provide per year, as well as the income they receive from this activity. A comparative analysis of the shares of these companies in the volume of services and income received was made and conclusions were made. A study of marketing services in the 2016–2018 years was provided. Conclusions about the size of marketing events on the marketing services market were made. The problems of the development of the event marketing market and the forecast of the market volume, as well as the problems of the development of marketing services in Ukraine were analyzed. The conclusions provide recommendations for improving the marketing environment, which will lead to a more efficient use of advertising funds from customers and make event marketing even more promising a marketing tool for investing in potential business development.
Item
Competitiveness Effect of Sharing Economy. World and Ukrainian Realities
(Видавничий дім «Гельветика», 2018) Honchar, Viktoriia; Гончар, Вікторія Василівна; Horokhova, Tetiana; Горохова, Тетяна. В.; Kalinin, Oleksandr; Калінін, Олександр Володимирович
In modern life, the consumption is an inseparable part of life. However, in recent years there were a lot of discussion about the negative consequences of the growth of consumption, due to limited resources, overpopulation of Earth, uneven distribution of natural wealth and climate change. Awareness of these issues has received a response in a number of developed countries in the form of occurrence of an alternative economy. The principles of the economy are built on the negation of the values of consumerism and non-permanent race for commodities. This type of economy, called sharing economy is the social and economic model, where people have access to the collective consumption. It is worth to be mentioned that there is no enough scientific works devoted to the issue and it is still not researched well. This explains the urgency of the chosen theme. The main aspects of birth of sharing economy, advantages major risks associated with the development of sharing economy were analyzed in the article. We considered and analyzed the main sharing economy international practices and generalized Ukrainian experience in the implementation of sharing economy projects. The number of companies from the spheres of the sharing economy is constantly growing. Capitalization of these companies (both private and public) is also growing at a rapid rate. These companies also fall into the list of the most promising start-ups and introduce innovations into their business process. The companies of this sphere are increasingly competing with the leaders of the markets on which they are represented. It can also be said that these enterprises are re-forming markets and relations on them. Based on these facts, we can say that the interest of science in this topic is relevant. In the article the main spheres of the sharing economy for today and the largest companies from these segments were investigated. Also, a study was carried out of the countries in which these companies are most actively developing with growth forecasting, and conclusions were drawn regarding the development of these segments, especially on developing wounds. У сучасному житті споживання є невід'ємною частиною життя. Однак в останні роки багато дискусій про негативні наслідки зростання споживання через обмежених ресурсів, перенаселення Землі, нерівномірного розподілу природних багатств і зміни клімату. Поінформованість з цих питань отримала відповідь в ряді розвинених країн у вигляді виникнення альтернативної економіки. Принципи економіки засновані на запереченні цінностей споживання і непостійного руху для товарів. Цей тип економіки, званий шеринговою економікою, є соціально-економічною моделлю, де люди мають доступ до колективного споживання. Варто згадати, що наукових робіт, присвячених цьому питанню, недостатньо, і він до цих пір не досліджений. Це пояснює актуальність обраної теми. У статті були проаналізовані основні аспекти народження економіки спільного використання, переваги основних ризиків, пов'язаних з розвитком економіки спільного використання. Ми розглянули і проаналізували основні міжнародні обміни міжнародною практикою і узагальнений досвід України в реалізації проектів спільного використання економіки. Постійно зростає чисельність компаній зі сфери шерингової економіки. Також швидкими темпами зростає капіталізація цих компаній (як приватних так і публічних). Ці компанії також потрапляють до списків найбільш перспективних стартапів і впроваджують інновації у свій бізнес-процес. Компанії цієї сфери все активніше складають конкуренцію лідерам ринків, на яких вони представлені. Можна також сказати, що ці підприємства наново формують ринки і стосунки на них. Виходячи з цих фактів можна сказати що інтерес науки до цієї теми є актуальним. У статті були досліджені головні сфери шерингової економіки на сьогодні і найбільш великі компанії з цих сегментів. Також було проведено дослідження країн, в яких найактивніше розвиваються ці компанії з прогнозуванням росту, також зроблені висновки відносно розвитку цих сегментів, особливо на розвиваючих ринках.
Item
Нейромаркетинг як фактор інвестиційної привабливості фінансових послуг
(ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет», 2018) Калінін, Олександр Володимирович; Kalinin, Oleksandr; Папуш, Ганна Олексіївна; Papush, Hanna
В статті розглянуто сучасний комплекс маркетингових методів вивчення поведінки покупців – нейромаркетинг. Для визначення сутності нейромаркетингу було проведено аналіз наукових праць вчених, який довів, що нейромаркетинг це частина маркетингу, яка охоплює дослідження несвідомих процесів людини і вплив на людський мозок. Виведено нове поняття «банківський нейромаркетинг», який включає в себе симбіоз основних елементів нейромаркетингу і фінансових послуг. Визначено види нейромаркетингу: психологія кольору, атмосфера, аромамаркетинг, звуковий дизайн. Для дослідження методики впровадження і використання нейромаркетингу в фінансово - банківських установах, здійснено аналіз банків за прибутковістю. За даними дослідження на першому місці за прибутковістю у 2017 р. знаходився Райффайзен Банк Аваль. Проведено аналіз застосування психології кольору для просування фінансових послуг. Виділено прийоми аромамаркетингу, які найбільш ефективні в діяльності банківських установ. Доведено,що в сучасних умовах розвитку фінансового - банківського бізнесу акцент робиться на психологію кольору. В результаті аналізу було відображено прямий зв'язок кольорів і їх застосування в дизайні фінансового - банківських установ, створення атмосфери, яка виражається в підборі світла, музики, планування, а також акцент на аромамаркетинг. Ароматизація повітряного простору певними ароматами прямо пропорційна залученню клієнтів і створення сприятливої атмосфери. Прийоми аудіо – маркетингу успішні за межами приміщення або ж із застосуванням правильно підібраної гучності, якщо це стосується залів очікування, які супроводжуються чергами. Таким чином, підтримка конкурентоспроможності на ринку, підвищення кількості клієнтів фінансово - банківських установ, прямо пропорційно залежить від розробленої ними стратегії впровадження і використання нейромаркетингу. The article describes a modern combination of marketing methods for studying the behavior of customers - neuromarketing. In order to determine the essence of neuromarketing, an analysis of the scientific works of scientists was conducted, which proved that neuromarketing is a part of marketing, which covers the study of unconscious processes of a person and the effect on the human brain. A new concept of “ neuromarketing banking ” has been derived, which includes a symbiosis of the main elements of neuromarketing and financial services. The types of neuromarketing are defined: the psychology of color, atmosphere, aromamarketing, sound design. In order to study the methods of introducing and using the neuromarketing in financial and banking institutions, the analysis of banks by profitability was provided. According to the survey, Raiffeisen Bank Aval ranked as the first one in terms of profitability in 2017. The analysis of the psychology usage of color in promotion of financial services. The techniques of aromamarketing that are the most effective in the activities of banking institutions are highlighted. It is proved that the emphasis make on the psychology of color in modern conditions of the financial - banking business development. As a result of the analysis, the direct connection of colors and their application in the design of financial and banking institutions, the creation of an atmosphere, which is expressed in the selection of light, music, planning, as well as the emphasis on aroma marketing were reflected. Aromatization of the airspace with certain flavours is directly proportional to customers attraction and creation of a favorable atmosphere. Audio marketing is successful in using it outdoors or using properly selected loudness when it comes to waiting rooms that are accompanied by queues. Thus, supporting competitiveness in the market, increasing the number of clients of financial and banking institutions, is directly proportional to the strategy they have developed to implement and use neuromarketing.
Item
Mechanisms of investment marketing support of the state economic security system
(Mykolas Romeris University, 2019) Burak, Pavlo; Khadzhynova, Olena; Honchar, Viktoriia; Гончар, Вікторія Василівна; Kalinin, Oleksandr; Калінін, Олександр Володимирович
Nowadays, in the conditions of permanent economic instability it is very important to find effective instruments of sustainability of economic security. There is awareness that economic security is based on investment attractiveness of corporate and other assets. It can explain scientific interest to the research of increasing investment attractiveness of assets with the help of marketing methods and how it will influence the level of economic security in the country. The present manuscript focuses on the research of the marketing investment marketing support in the system of economic security of the state. Initially, the data that confirm the influence of marketing mechanisms of investment activity were provided. Additionally, we introduced the ways of effective introduction of investment activity based on marketing and the system of economic security. We conclude with a discussion on where the future of marketing in investments and economic security lies.
Item
Фінансові показники як фактор інвестиційного маркетингу диверсифікованих підприємств
(Інститут економіки промисловості НАН України, 2019) Калінін, Олександр Володимирович; Kalinin, Oleksandr