Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!
З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:
- lib.szfir@kneu.edu.ua
Нормативні документи
Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Recent Submissions
Управління процесом продажу ТОВ «ВДК-АВТО»
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Зімен, Дмитро Володимирович; Zimen, Dmytro; Діченко, Анна Леонідівна
В роботі було досліджено сутність, особливості та складові управління процесом продажу. Досліджено показники ефективності в системі управління процесом продажу підприємства. Проведено аналіз організаційно-економічної характеристики та ключових показників функціонування ТОВ «ВДК-АВТО». Розроблено рекомендації по вдосконаленню управління процесом продажу ТОВ «ВДК-АВТО». Використання розроблених рекомендацій, які були сформовані на основі попередньої оцінки ефективності системи управління процесом продажу та реалізації продукції даним підприємством, допоможуть йому створювати конкурентні переваги та покращити ефективність своєї діяльності.
The work examined the essence, features and components of sales process management. Performance indicators in the management system of the company's sales process were studied. An analysis of the organizational and economic characteristics and key performance indicators of LLC «VDK-AVTO» was carried out. Recommendations for improving the management of the sales process of «VDK-AVTO» LLC have been developed. The use of the developed recommendations, which were formed on the basis of a preliminary assessment of the effectiveness of the management system of the sales and sales of products by this enterprise, will help it create competitive advantages and improve the efficiency of its activities.
Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Задерей, Богдан Олександрович; Zaderei, Bohdan; Діченко, Анна Леонідівна
Кваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах етнографічного комплексу «Українське Село», - ресторану, що поєднує в собі географічні, культурні та етнічні особливості різних регіонів України. Перший розділ присвячений теоретичному дослідженню питання бренду та брендингу, їх відмінностям та розвитку бренду в контексті маркетингової діяльності підприємства (закладу чи ресторану в даному випадку). В другому розділі проведено аналіз фінансово-економічних показників етнографічного комплексу «Українське Село» та проведено оцінку маркетингової діяльності, з подальшим виявленням напрямів та перспектив розвитку бренду. Третій розділ присвячений розробці рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності та розвитку власного бренду з урахуванням особливостей сфери гостинності та ресторанних комплексів етнічного спрямування. Автор використовує логічні підходи для обґрунтування запропонованих рекомендацій, що мають на меті вдосконалення маркетингової політики та бренду аналізованого етнографічного комплексу «Українське Село».
The bachelor's thesis is based on the materials of the ethnographic complex «Ukrainian Village», a restaurant that combines geographical, cultural and ethnic features of different regions of Ukraine. The first section is devoted to the theoretical study of the issue of brand and branding, their differences and brand development in the context of marketing activities of an enterprise (an institution or a restaurant in this case).
The second section analyzes the financial and economic indicators of the ethnographic complex «Ukrainian Village» and evaluates marketing activities, with further identification of directions and prospects for brand development. The third section is devoted to the development of recommendations for improving the efficiency of marketing activities and developing one's own brand, taking into account the peculiarities of the hospitality sector and ethnic restaurant complexes. The author uses logical approaches to substantiate the proposed recommendations aimed at improving the marketing policy and brand of the analyzed ethnographic complex «Ukrainian Village».
Управління маркетинговою системою автоматизації товарної та цінової політик підприємства
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ніронов, Дмитро Андрійович; Nironov, Dmytro; Савич, Олександр Петрович
У роботі було досліджено суть та значення маркетингової товарної та цінової політики підприємства. Визначені сучасні інструменти автоматизації товарної та цінової політик компанії. Наведені методичні основи автоматизації товарної та цінової політик. Здійснено діагностику господарської та маркетингової діяльності підприємства. Проведений маркетингових аналіз бізнес середовища підприємства. Проведено дослідження наявної структури управління маркетингової системою автоматизації товарної та цінової політик ТзОВ «Авто Стандард Україна», а також розроблені методики для автоматичної системи товарної та цінової політик підприємства. Сформований план та бюджет впровадження систем автоматизації товарної та цінової політик компанії. Оцінено економічну ефективність впровадження систем автоматизації.
The work explored the essence and significance of the company’s marketing product and price policy. State-of-the-art automation tools for the company’s product and price policies have been identified. The methodical foundations of the automation of commodity and price policies are presented. Diagnostics of the business and marketing activities of the enterprise were carried out. Conducted marketing analysis of the business environment of the enterprise. A study of the existing management structure of the marketing system for the automation of product and price policies of «Auto Standard Ukraine» LLC was conducted, as well as methods for the automatic system of product and price policies of the enterprise were developed. A plan and budget for the introduction of automation systems for the company’s product and price policies have been formed. The economic efficiency of the introduction of automation systems was evaluated.
Маркетинг у бізнес-діяльності підприємства на ринку В2В
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Загрія, Богдан Олександрович; Zahriia, Bohdan; Слюсарева, Людмила Валеріївна
У даній кваліфікаційній бакалаврській роботі предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних, організаційних та прикладних аспектів підвищення ефективності управління B2B маркетингом на підприємстві. На основі проведеного дослідження визначено ефективність застосування інструментів B2B маркетингу в компанії Spendbase та розроблено ініціативи для підвищення ефективності діяльності компанії.
In this bachelor's thesis, the research subject is the set of theoretical, methodological, organizational, and practical aspects of improving the efficiency of B2B marketing management within an enterprise. Based on the conducted research, the effectiveness of B2B marketing tools in the company Spendbase was determined, and initiatives were developed to enhance the company's performance.
Сучасні інтернет-технології в маркетинговій діяльності підприємства
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Жеронкін, Андрій Вячеславович; Zheronkin, Andrii; Архипова, Тетяна Василівна
У роботі узагальнено теоретико-методичні та практичні засади застосування сучасних інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства. Проаналізовано сутність і роль інтернет-маркетингу в умовах цифрової економіки. Розглянуто основні інструменти та технології інтернет-просування, включаючи контент-маркетинг, соціальні медіа, веб-аналітику та чат-боти. Особлива увага приділена розвитку інтернет-платформ і аналітичних інструментів, що сприяють оптимізації маркетингових процесів. На основі проведеного дослідження розроблено комплексний проект вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства через інтеграцію інтернет-технологій, що спрямований на підвищення конверсії, розширення аудиторії та покращення взаємодії з клієнтами.
The article summarizes the theoretical, methodological and practical principles of application of modern Internet technologies in the marketing activities of an enterprise. The essence and role of Internet marketing in the digital economy are analyzed. The main tools and technologies of Internet promotion, including content marketing, social media, web analytics and chatbots, are considered. Particular attention is paid to the development of Internet platforms and analytical tools that help to optimize marketing processes. Based on the research, a comprehensive project to improve the management of the company's marketing activities through the integration of Internet technologies has been developed, aimed at increasing conversion, expanding the audience and improving customer interaction.