Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!
З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:
- lib.szfir@kneu.edu.ua
Нормативні документи

Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Recent Submissions
Удосконалення організаційної культури підприємства
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-03) Шушковська, Марія Сергіївна; Shushkovska, Mariia; Віннікова, Інна Ігорівна
Об’єктом дослідження є соціально - економічні відносини, що виникають при удосконаленні організаційної культури підприємства
Предметом дослідження є теоретико -методичні та прикладні аспекти удосконалення організаційної культури підприємства
Метою роботи є обгрунтування теоретичних і прикладних аспектів удосконалення та розвитку організаційної культури підприємства
Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості застосування запропонованих методів формування, розвитку та удосконалення організаційної культури, а також практичних рекомендацій щодо їх використання, з метою підвищення ефективності діяльності українських підприємств.
The object of the research is the socio-economic relations that arise in the process of improving the organizational culture of an enterprise.
The subject of the research is the theoretical, methodological, and applied aspects of enhancing the organizational culture of an enterprise.
The aim of the study is to substantiate the theoretical and applied aspects of the improvement and development of an enterprise’s organizational culture. The practical significance of the research results lies in the possibility of applying the proposed methods for forming, developing, and improving organizational culture, as well as practical recommendations for their implementation in order to enhance the performance of Ukrainian enterprises.
Методика аналізу ESG-рейтингу різними рейтинговими агенціями
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-05-07) Ганусич, Вероніка; Ганусич, Катерина
Роль комплаєнсу у фінансовому моніторингу на ринку капіталу у контексті сталого розвитку
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-05-07) Бабій, Леся Іванівна; Babii, Lesia; Гавриш, Єлизавета
Екологічний комплаєнс як інструмент забезпечення сталого природокористування
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025) Сяська, Олена
Управління клієнтською базою бізнес-організації
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-04) Цішкевич, Андрій Юрійович; Tsishkevych, Andrii; Банщиков, Петро Гаврилович
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу системи управління клієнтською базою на прикладі ТОВ «Нова Пошта». В роботі досліджено сучасні підходи до сегментування клієнтів, персоналізації послуг та впровадження CRM-систем. Запропоновано практичні заходи з удосконалення клієнтської політики, які спрямовані на підвищення лояльності клієнтів і збереження конкурентних позицій компанії на ринку логістики.
This qualification thesis focuses on analyzing the customer base management system using «Nova Poshta» LLC as a case study. The research explores modern approaches to customer segmentation, service personalization, and CRM implementation. Practical measures for improving customer relationship strategies are proposed to enhance client loyalty and maintain the company’s competitive position in the logistics market.