Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!

З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:

  • lib.szfir@kneu.edu.ua

Нормативні документи

 

Recent Submissions

Item
Впровадження технологій штучного інтелекту у веб-дизайн
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-12) Наумова, Єлизавета Віталіївна; Naumova, Yelyzaveta; Вострякова, Валентина Юріївна
У роботі розглядаються сучасні тенденції впровадження штучного інтелекту у веб-дизайн, зокрема персоналізація, автоматизація та адаптивні інтерфейси. Проаналізовано ключові інструменти ШІ та їх вплив на ефективність дизайну. Обґрунтовано рекомендації щодо інтеграції ШІ для оптимізації процесів і підвищення конкурентоспроможності. The study examines modern trends in the implementation of artificial intelligence in web design, focusing on personalization, automation, and adaptive interfaces. Key AI tools and their impact on design efficiency are analyzed. Recommendations for integrating AI to optimize processes and enhance competitiveness are substantiated.
Item
Обґрунтування підприємницького проєкту створення краудфандингової платформи
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-11) Метіль, Руслан Романович; Metil, Ruslan; Кужель, Марина Юріївна
У роботі досліджено теоретико-методичні основи краудфандингу як інноваційного механізму залучення фінансових ресурсів. Проаналізовано міжнародний досвід функціонування краудфандингових платформ та діагностовано особливості їх розвитку в Україні. Запропоновано стратегію створення власної краудфандингової платформи «IdeaFund», обґрунтовано її економічну доцільність та визначено ключові етапи реалізації проекту. The study explores the theoretical and methodological foundations of crowdfunding as an innovative mechanism for attracting financial resources. The international experience of crowdfunding platforms is analyzed, and the peculiarities of their development in Ukraine are identified. A strategy for creating the «IdeaFund» crowdfunding platform is proposed, its economic feasibility is substantiated, and the key stages of project implementation are outlined.
Item
Representaciones sociales de la guerra en Ucrania en la narrativa de diversos medios de comunicación. Análisis crítico del discurso político
(Universidad del Zulia, 2025) Babak, Oksana; Chernysh, Natalia; Piddubnyi, Serhii; Піддубний, Сергій Анатолійович; Chernik, Svitlana; Yukhymenko, Nataliia
La guerra en Ucrania no solo se desarrolla en la geografía nacional de ambos países, sino, además, en los espacios simbólicos de la opinión pública internacional, espacio comunicacional determinado por una diversidad de posturas políticas e ideologías que oscilan entre el apoyo a la causa de Ucrania o, en contraste, el apoyo a Rusia. En estos contextos discursivos, el objetivo de esta investigación fue el análisis de las representaciones sociales de la guerra en Ucrania en tres medios de comunicación: BBC, CNN y RT. En términos teóricos y metodológicos, se hizo uso del enfoque de las representaciones sociales por su comprobada versatilidad para descifrar el sentido de los discursos. Simultáneamente, se utilizó la técnica del análisis crítico del discurso político, para revelar a la comprensión científica las relaciones hegemónicas y contra hegemónicas que construyen diariamente los actores que participan directa o indirectamente en el desarrollo de esta contienda. Se concluye que cada medio aporta su propia perspectiva influenciada por intereses políticos e ideológicos específicos, lo que resulta en narrativas que pueden variar drásticamente entre sí. Esta realidad comunicacional subraya la importancia de abordar críticamente las fuentes mediáticas para comprender mejor los conflictos contemporáneos en general. The war in Ukraine is not only taking place in the national geography of both countries, but also in the symbolic spaces of international public opinion, a communicational space determined by a diversity of political positions and ideologies that oscillate between support for the Ukrainian cause or, in contrast, support for Russia. In these discursive contexts, the aim of this research was the analysis of the social representations of the war in Ukraine in three media: BBC, CNN, and RT. In theoretical and methodological terms, the social representations approach was used because of its proven versatility in deciphering the meaning of discourses. Simultaneously, the technique of critical analysis of political discourse was used to reveal to scientific understanding the hegemonic and counter-hegemonic relations constructed daily by the actors who participate directly or indirectly in the development of this contest. It is concluded that each media brings its own perspective influenced by specific political and ideological interests, resulting in narratives that may vary drastically from one another. This communicational reality underscores the importance of critically approaching media sources to better understand contemporary conflicts in general. Війна в Україні розгортається не лише в межах національних кордонів обох країн, а й у символічних просторах міжнародної громадської думки, комунікаційному просторі, що визначається різноманітністю політичних позицій та ідеологій, що варіюються від підтримки української справи до, навпаки, підтримки Росії. У цих дискурсивних контекстах це дослідження мало на меті проаналізувати соціальні репрезентації війни в Україні у трьох медіа-каналах: BBC, CNN та RT. Теоретично та методологічно підхід соціальних репрезентацій був застосований завдяки його доведеній універсальності в розшифровці значення дискурсів. Одночасно було використано техніку критичного аналізу політичного дискурсу, щоб розкрити для наукового розуміння гегемонні та контргегемонні відносини, що щодня будуються акторами, які прямо чи опосередковано беруть участь у розвитку цього конфлікту. Дослідження робить висновок, що кожен медіа-канал вносить свою власну точку зору, що залежить від конкретних політичних та ідеологічних інтересів, що призводить до наративів, які можуть суттєво відрізнятися один від одного. Ця комунікаційна реальність підкреслює важливість критичного вивчення медіа-джерел для кращого розуміння сучасних конфліктів загалом.
Item
Аналіз ефективності маркетингових стратегій малого бізнесу в Україні
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-21) Горошнікова, Марія Сергіївна; Horoshnikova, Mariia; Галіцина, Ольга Володимирівна
Метою виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи є визначення взаємозалежних чинників впливу на ефективність маркетингових стратегій малого бізнесу. Отримані в рамках дослідження результати відкривають перспективи для їх впровадження не тільки на досліджуваному підприємстві, а й в інших організаціях малого бізнесу. Це стосується як способів оцінювання результативності маркетингових заходів, так стратегій формування контенту, підбору каналів зв’язку, керування залученістю клієнтів та прийняття рішень в умовах обмеженого фінансування. The purpose of the qualification bachelor's thesis is to determine the interrelated factors influencing the effectiveness of small business marketing strategies. The results obtained in the study open prospects for their implementation not only at the enterprise under study, but also in other small business organizations. This applies to both methods of assessing the effectiveness of marketing activities and strategies for creating content, selecting communication channels, managing customer engagement, and making decisions under limited funding.
Item
Економетричний аналіз факторів, що впливають на формування ринку праці в іт-секторі економіки України
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-21) Венглінська, Мірослава Олександрівна; Venhlinska, Miroslava; Катуніна, Ольга Сергіївна
Мета роботи полягає у проведенні економетричного аналізу ключових факторів, що впливають на формування та розвиток ринку праці в ІТ-секторі України. Для її досягнення було охарактеризовано ІТ-сектор як складову економіки знань та проаналізовано його роль у трансформації зайнятості. Досліджено сучасні тенденції та виклики, з якими стикається ринок праці ІТ-галузі України. Обґрунтовано методику побудови економетричних моделей, здійснено вибір релевантних факторів і сформовано теоретичну модель. Проведено візуалізацію й розвідувальний аналіз статистичних даних, а також первинний статистичний аналіз зайнятості у сфері ІТ в Україні. Здійснено кореляційний аналіз основних факторів, що формують ринок праці, та побудовано економетричну модель для оцінки впливу ключових змінних із подальшою перевіркою її статистичної надійності. Практичне значення дослідження полягає в можливості використання отриманих моделей для стратегічного планування кадрової політики та цифрової трансформації економіки. The purpose of this study is to conduct an econometric analysis of the key factors influencing the formation and development of the labor market in Ukraine’s IT sector. To achieve this goal, the IT sector was characterized as a component of the knowledge economy, and its role in the transformation of employment was analyzed. Current trends and challenges faced by the IT labor market in Ukraine were examined. The methodology for constructing econometric models was substantiated, relevant factors were selected, and a theoretical model was developed. Visualization and exploratory analysis of statistical data were carried out, along with a preliminary statistical analysis of employment in Ukraine’s IT sector. A correlation analysis of the main factors shaping the labor market was performed, and an econometric model was built to assess the impact of key variables, followed by a verification of its statistical reliability. The practical significance of the study lies in the possibility of using the developed models for strategic planning of human resource policies and the digital transformation of the economy.