Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!

З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:

  • lib.szfir@kneu.edu.ua

Нормативні документи

 

Recent Submissions

Item
Монетизація ігрових веб-застосунків: вибір моделі та метрики результативності
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-03-28) Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Шепель, Дмитро; Shepel, Dmytro
Розглянуто актуальність, особливості вибору моделі монетизації ігрових веб-застосунків, наведено основні моделі монетизації та охарактеризовано чинники, що визначають їхню комерційну ефективність. Визначено складові монетизаційних механізмів та запропоновано критерії вибору моделі монетизації, зокрема темпи залучення нових користувачів, стабільність надходжень, ступінь інтеграції з геймплеєм, рівень покращення користувацького досвіду. Досліджено ключові метрики монетизації такі як LTV, ARPU, ROI, та виявлено їхній зв’язок з моделями монетизації. Розглянуто аспекти розвитку індустрії, включаючи інтеграцію блокчейн-технологій, персоналізацію реклами та адаптивні моделі ціноутворення. The article considers the relevance and peculiarities of choosing a monetization model for gaming web applications, presents the main monetization models and characterizes the factors that determine their commercial efficiency. The components of monetization mechanisms are identified and the criteria for choosing a monetization model are proposed, including the rate of attracting new users, the stability of revenues, the degree of integration with the gameplay, and the level of improvement of the user experience. The key monetization metrics such as LTV, ARPU, ROI are investigated and their relationship with monetization models is revealed. Aspects of the industry development, including the integration of blockchain technologies, personalization of advertising, and adaptive pricing models, are considered.
Item
Європейська інноваційна конкуренція в умоваї глобальної цифровізації
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-03-28) Шевченко, Володимир; Shevchenko, Volodymyr; Європейська інноваційна конкуренція в умоваї глобальної цифровізації
Регуляторна політика в Європі підтримує інноваційну діяльність, продукти та їх поширення. Інноваційна політика, зосереджена на конкурентоспроможності, цифровізації, стійкості та продуктивності. Співпраця та партнерство є ключовими системними методами реалізації інноваційної політики в ЄС, що охоплює пріоритети, пом’якшуючи відмінності між країнами. Regulatory policy in Europe is supporting innovation activities, products and its dissemination. Innovation policy focusing on competitiveness, digitalization, sustainability, productivity. Cooperation and partnership are key systemic methods of innovation policy implementation in the EU covering priorities, mitigating differentials among countries.
Item
Цифрова трансформація бізнесу: український і зарубіжний досвід
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-03-28) Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, Nataliia; Комісаров, Олександр; Komisarov, Oleksandr
Досліджено роль цифрової трансформації у сучасному бізнесі, її вплив на оптимізацію процесів, персоналізацію маркетингу та ефективність управління. Наведено приклади успішної цифровізації світових і українських компаній у різних сферах. Розглянуто основні інструменти та підкреслено їх значення для підвищення конкурентоспроможності та адаптації до ринкових змін. The role of digital transformation in modern business has been studied, along with its impact on process optimization, marketing personalization, and management efficiency. Examples of successful digitalization in global and Ukrainian companies across various industries are provided. Key tools and their significance in enhancing competitiveness and adapting to market changes is emphasized.
Item
Розвиток концепції бізнес-моделі під впливом інновацій цифрової економіки
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-03-28) Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Чикунова, Юлія; Chykunova, Yuliia
Розглянуто шлях еволюції концепції бізнес-моделі, який відбувається під впливом глобальної цифрової трансформації економіки. Досліджено актуальність вибору нових форм ведення бізнесу, що ґрунтуються на застосуванні та поєднанні цифрових технологій. У відповідь на зростаючий попит на інновації змінюються не лише виробничі процеси, а й моделі ведення бізнесу, що викликає необхідність адаптації бізнесу до умов цифрової економіки. The change in the concept of the business model under the influence of the global digital transformation of the economy and the relevance of choosing new forms of business that correspond to innovative business models are considered.
Item
Розвиток цифрової грамотності підприємців як фактор ефективного управління інформаційними ресурсами
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-03-28) Чигир, Андрій; Chyhyr, Andrii
У статті розглядаються аспекти розвитку цифрової грамотності підприємців для управління інформаційними ресурсами у бізнесі. Особлива увага приділяється комплексному розумінню структури та компетенції у цифровому просторі. Аналізується науковий підхід до цифрової грамотності підприємця у контексті формування технічного, когнітивного, соціального аспектів. У статті цифрова грамотність характеризується як можливість впевнено, критично та творчо використовувати технології для ефективного управління інформаційними ресурсами у бізнесі, розв’язання задач цифрової освіти. Рекомендується впровадження AI у сферу цифрової грамотності, що спричиняє оновлення в бізнес-комунікаціях підприємців на базі технологічної модернізації бізнесу. The article considers aspects of the development of digital literacy of entrepreneurs for managing information resources in business. Special attention is paid to a comprehensive understanding of the structure and competence in the digital space. The scientific approach to the digital literacy of an entrepreneur is analyzed in the context of the formation of technical, cognitive, and social aspects. The article characterizes digital literacy as the ability to confidently, critically, and creatively use technologies for effective management of information resources in business, solving digital education problems. The introduction of AI into the field of digital literacy is recommended, which causes an update in business communications of entrepreneurs based on technological modernization of business.