Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!
З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:
- lib.szfir@kneu.edu.ua
Нормативні документи

Communities in DSpace
Select a community to browse its collections.
Recent Submissions
Маркетинг-мікс у банку
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-19) Ніколайчук, Яніна Леонідівна; Nikolaichuk, Yanina; Нікітін, Андрій Валерійович
У кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено інструменти та методи маркетинг-міксу у банківській діяльності на прикладі АТ «ПУМБ». Метою дослідження є узагальнення інструментарію маркетинг-міксу у банку та розробка рекомендацій щодо його вдосконалення. Розглянуто теоретичні основи концепції маркетинг-мікс, проведено аналіз ефективності маркетингового комплексу ПУМБ, вивчено зарубіжні практики формування маркетинг-міксу. Запропоновано практичні рекомендації для підвищення ефективності маркетингової діяльності банківських установ України.
The bachelor's qualification paper studies the tools and methods of the marketing mix in banking activities, using JSC "PUMB" as a case study. The aim is to generalize the marketing mix instruments in the bank and develop recommendations for its improvement. The paper examines the theoretical foundations of the marketing mix concept, analyzes the effectiveness of PUMB's marketing mix, and explores international best practices. Practical recommendations for enhancing the efficiency of marketing activities in Ukrainian banks are proposed.
Банківське споживче кредитування та перспективи його розвитку в Україні
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-19) Кузьменко, Юлія Олегівна; Kuzmenko, Yuliia; Охрименко, Ірина Борисівна
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню банківського споживчого кредитування та перспектив його розвитку в Україні. У роботі розглянуто сутність, роль, класифікацію та організаційно-правове забезпечення споживчого кредитування. Проаналізовано стан та тенденції даного виду кредитування в Україні, виявлено основні проблеми та трансформації в сучасних умовах. В результаті розроблено практичні рекомендації та шляхи вдосконалення, що можуть бути використані банками для оптимізації процесів споживчого кредитування.
Qualification bachelor's work is devoted to the study of bank consumer lending and prospects for its development in Ukraine. The work examines the essence, role, classification and organizational and legal support of consumer lending. The state and trends of this type of lending in Ukraine were analyzed, the main problems and transformation in modern conditions were identified. As a result, practical recommendations and ways of improvement have been developed that can be used by banks to optimize consumer lending processes.
Дизайн монетарної політики у підтримці фінансової стійкості національної економіки
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-19) Козачук, Діана Петрівна; Kozachuk, Diana; Білошапка, Вікторія Стеранівна
У дипломній роботі систематизовано та узагальнено теоретичні підходи до здійснення монетарної політики, застосування монетарних інструментів, визначення засад монетарної політики Національного банку України. Доведено значущість ролі монетарної політики у фінансовій стійкості національної економіки, виявлено проблеми та окреслено виклики для монетарної політики Національного банку України в умовах повномасштабного вторгнення, розроблено практичні рекомендації з урахуванням світового досвіду для покращення впливу на розвиток національної економіки, на основі чого означено перспективи існування монетарної політики в Україні.
The thesis systematized and summarized theoretical approaches to the implementation of monetary policy, the use of monetary instruments, and the definition of the principles of monetary policy of the National Bank of Ukraine. The importance of the role of monetary policy in the financial stability of the national economy was proved, problems were identified and challenges for the monetary policy of the National Bank of Ukraine in the context of a full-scale invasion were outlined, and practical recommendations were developed based on international experience to improve the impact of monetary policy on the national economy.
Розвиток дистанційного банкінгу в Україні
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-19) Каткова, Катерина Володимирівна; Katkova, Kateryna; Брегеда, Олена Анатоліївна
У дипломній роботі комплексно досліджено сучасний стан та перспективи розвитку дистанційного банкінгу в Україні. Розкрито сутність, особливості та переваги дистанційного банківського обслуговування, здійснено аналіз інноваційних технологій і тенденцій цифровізації фінансового сектору. Визначено ключові виклики, серед яких питання кібербезпеки та регуляторного забезпечення. Запропоновано практичні рекомендації щодо удосконалення цифрової інфраструктури, посилення фінансової інклюзії та підвищення ефективності дистанційного обслуговування в українських банках.
The bachelor's thesis comprehensively investigates the current state and prospects for the development of distance banking in Ukraine. The research explores the essence, features, and advantages of remote banking services, analyzing innovative technologies and trends in the digitalization of the financial sector. Key challenges, such as cybersecurity and regulatory issues, are identified. Practical recommendations for improving digital infrastructure, strengthening financial inclusion, and enhancing the efficiency of remote banking services in Ukrainian banks are proposed.
Продуктова стратегія банку виходу на ринок
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-19) Жученя, Віра Іллівна; Zhuchenia, Vira; Корнилюк, Роман Васильович
У роботі досліджено етапи розробки та реалізації продуктової стратегії в цифровому банкінгу на прикладі Монобанку. Проаналізовано інноваційні підходи банку, роль клієнтоорієнтованості, новітніх технологій та ефективного позиціонування. Запропоновано рекомендації щодо впровадження інновацій та підвищення лояльності в цифровому середовищі.
This paper explores the stages of development and implementation of a product strategy in digital banking, using Monobank as a case study. It analyzes the bank’s innovative approach, customer-centric focus, use of modern technologies, and effective market positioning. Recommendations are provided for introducing innovations and enhancing customer loyalty in the digital environment.