Now showing items 1-3 of 3

    • Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами 

      Савощенко, Анатолій Семенович;; Савощенко, Анатолий Семёнович; Танасійчук, Олена Миколаївна; Танасийчук, Елена Николаевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-17)
      Обґрунтовано сучасні підходи до маркетингових стратегій розповсюдження. Визначено методи застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами. Розглянуто класифікацію стратегій маркетингових ...
    • Маркетингове планування — засіб досягнення підприємствами переробної галузі визначених цілей 

      Савощенко, Анатолій Семенович; Савощенко, Анатолий Семёнович; Танасійчук, Олена Миколаївна; Танасийчук, Елена Николаевна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)
      Обґрунтовано сучасні підходи до маркетингового планування діяльності підприємств з переробки с/г продукції. Визначено етапи розробки маркетингового плану на вітчизняних переробних підприємствах. Розглянуто особливості ...
    • Формування вертикальних маркетингових систем у переробній промисловості 

      Савощенко, Анатолій Семенович; Савощенко, Анатолий Семёнович; Танасійчук, Олена Миколаївна; Танасийчук, Елена Николаевна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006)
      Розглянуті проблеми формування і функціонування вертикальних розподільчих систем.