Now showing items 1-2 of 2

    • Конкурентні переваги підприємства: особливості та етапи формування в контексті сучасних умов ведення бізнесу 

      Позняк, Сергій Володимирович; Pozniak, Sergiy (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-06-15)
      У статті визначено основні характеристики конкурентних переваг за різними підходами. Запропоновано рекомендації щодо етапів формування та використання конкурентних переваг підприємства в контексті застосування сучасних ...
    • Ланцюг формування цінності інформаційного продукту 

      Гаращенко, Наталія Миколаївна; Harashchenko, Nataliya; Гаращенко, Наталия Николаевна (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2014)
      У статті узагальнено вплив змін, пов’язаних з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, на процеси виробництва матеріальних благ, доведено необхідність переосмислення ланцюга створення споживацької цінності ...