Now showing items 1-2 of 2

    • Особливості формування ланцюжка створення вартості у електронному бізнесі 

      Голіонко, Наталія Григорівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-17)
      Розглянуто концепцію ланцюжка створення вартості у традиційному та віртуальному ринковому просторі; визначено джерела формування конкурентних переваг сучасного підприємства на різних ланках «ланцюга створення вартості» М. ...
    • Спіральна модель організації сучасного підприємства 

      Сагайдак, Михайло Петрович; Sagaydak, Mychajlo; Сагайдак, Михаил Петрович; Шапран, Олександр; Shapran, Alexander (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019-11)
      Ускладнення бізнес-середовища останніми роками, що проявляється в створенні нових зв’язків між контрагентами, відбивається на структурі організацій. Попри це, більша кількість компаній, як і раніше, віддають перевагу ...