2024 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 7 of 7
  • Item
    Формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Яцун, Оксана Олегівна; Yatsun, Oksana; Булавіна, Олена Анатоліївна
    Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 66 сторінок, 7 таблиць, 3 рисунки, список використаних джерел з 30 найменувань. Предметом дослідження є процес та методичні інструменти формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Об’єктом дослідження є навчальний процес у змішаному форматі, що забезпечує підготовку майбутніх фахівців з економіки. Метою дипломної роботи є обґрунтування ефективної моделі та розробка методики формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. The qualifying bachelor thesis contains 66 pages, 7 tables, 3 figures, a list of used sources from 30 names. The subject of the research is the process and methodical tools of forming innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education. The object of the study is the educational process in a mixed format, which ensures the training of future specialists in economics. The aim of the thesis is to substantiate an effective model and develop a methodology for the formation of innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education.
  • Item
    Формування лідерських якостей у здобувачів фахової передвищої освіти в процесі викладання економічних дисциплін
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Уманець, Софія Костянтинівна; Umanets, Sofiia; Саркісова, Оксана Юріївна
    Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 69 сторінок, 1 таблицю,11 рисунків, список використаних джерел з 57 найменувань. Предметом дослідження є процес викладання економічних дисциплін. Об’єктом дослідження є формування лідерських якостей у здобувачів фахової передвищої освіти. Метою дипломної роботи є дослідження лідерських якостей та розроблення методичних рекомендацій щодо формування лідерських якостей у здобувачів фахової передвищої освіти в процесі викладання економічних дисциплін.
  • Item
    Використання технологій ігрового навчання здобувачів професійної освіти у процесі викладання економіки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Сатиренко, Анастасія Сергіївна; Satyrenko, Anastasiia; Кулалаєва, Наталія Валеріївна
    Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 60 сторінок, 7 таблиць, 3 рисунки, список використаних джерел з 36 найменувань. Досліджується ефективність практик використання технологій ігрового навчання у викладанні економічних дисциплін здобувачам професійної освіти. Розроблено методичні рекомендації щодо їх впровадження. The bachelor’s thesis contains 60 pages, 7 tables, 3 figures, and a list of 36 references. It explores the effectiveness of game-based learning technologies in teaching economics to professional education students and provides methodological recommendations for their implementation.
  • Item
    Використання навчальних онлайн платформ (веб-ресурсів) у викладанні економічних дисциплін в коледжах
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Перевеслов, Юрій Олександрович; Pereveslov, Yuriy; Ковальчук, Галина Олександрівна
    Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 70 сторінок, 4 таблиць, список використаних джерел з 22 найменувань. Предметом дослідження є способи та інструменти використання освітніх онлайн-платформ при викладанні економічних дисциплін та їх вплив на успішність студентів. Об’єктом дослідження є вивчення процесу викладання економічної дисципліни в університеті за допомогою Платформи онлайн-освіти. Метою даного дослідження є вивчення досвіду підвищення ефективності використання платформ онлайн-навчання при викладанні економічної дисципліни у вищих навчальних закладах.
  • Item
    Запровадження креативної моделі навчання в процесі підготовки фахівців з економічних спеціальностей
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Левченко, Ольга Сергіївна; Levchenko, Olha; Чужикова, Вікторія Григорівна
    Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 63 сторінки, 7 таблиць, 3 рисунка, список використаних джерел з 31 найменувань. Предметом дослідження є умови, фактори та моделі креативізації викладання у процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей. Обʼєктом дослідження імплементація креативної моделі викладання в процесі диверсифікації підготовки фахівців. Мета дипломної роботи - теоретичне дослідження трендів та перспектив запровадження креативної моделі процесі підготовки спеціалістів економічних дисциплін. The qualification bachelor's thesis contains 63 pages, 7 tables, 3 figures, and a list of 31 references. The subject of the research is the conditions, factors, and models of creativization in teaching during the training of specialists in economic disciplines. The object of the research is the implementation of a creative teaching model in the process of diversifying the training of specialists. The aim of the thesis is to theoretically investigate the trends and prospects of implementing a creative model in the training process of specialists in economic disciplines.
  • Item
    Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців з економічних спеціальностей
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Виссал, Тетяна Олександрівна; Vyssal, Tetiana; Дубовик, Світлана Миколаївна
    На сучасному етапі розвитку економічних стосунків фахівцям з економічних спеціальностей для успішного виконання своїх професійних обов’язків важливо володіти не тільки професійними компетенціями, але й соціально-психологічними навичками, необхідні для ефективної взаємодії та самореалізації в професійному середовищі. Саме тому, до структури професійної компетентності вказаних фахівців останнім часом науковці одностайно включають й комунікативну компетентність, як важливу умову їх успішної професійної самореалізації. Мета дослідження полягає в розробленні практичних рекомендацій щодо формування комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в процесі їх професійної підготовки в закладах професійної освіти. At the current stage of the development of economic relations, it is important for specialists in economic specialties to successfully perform their professional duties to possess not only professional competencies, but also social and psychological skills necessary for effective interaction and self-realization in a professional environment. That is why scientists have recently unanimously included communicative competence in the structure of professional competence of these specialists, as an important condition for their successful professional self-realization. The purpose of the study is to develop practical recommendations for the formation of communicative competence in future specialists in economic specialties in the process of their professional training in vocational education institutions.
  • Item
    Використання технології штучного інтелекту у закладах професійної освіти
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Арнаутова, Лариса Вікторівна; Arnautova, Larysa; Булавіна, Олена Анатоліївна
    Мета роботи полягає в оцінці можливостей та розробці методичних рекомендацій щодо використання технології штучного інтелекту в закладах професійної освіти. Дослідження включає аналіз теоретичних джерел, визначення характеристик та видів ШІ, оцінку обізнаності та готовності викладачів і студентів використовувати технології ШІ, а також розробку рекомендацій для їх впровадження. The purpose of the work is to assess the possibilities and develop methodological recommendations for the use of artificial intelligence technology in vocational education institutions. The research includes the analysis of theoretical sources, determination of the characteristics and types of AI, assessment of the awareness and readiness of teachers and students to use AI technologies, and the development of recommendations for their implementation.