Now showing items 50-69 of 140

    • Магнітореологія розведених суспензій у крові 

      Мельник, Ольга Олександрівна; Melnik, Olga Oleksandrivna; Мельник, Ольга Александровна; Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna Petrivna; Лисовская, Валентина Петровна (Кам′янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, 2016)
      У рамках структурно-феноменологічного підходу отримані реологічні рівняння стану розведеної суспензії у крові недеформівних осесиметричних магніточутливих частинок. На основі отриманих результатів досліджено вплив зовнішнього ...
    • Математична статистика 

      Григулич, Світлана Миколаївна; Григулич, Светлана Николаевна; Лісовська, Валентина Петрівна; Лисовская, Валентина Петровна; Макаренко, Олександр Іванович; Макаренко, Александр Иванович; Манжос, Тетяна Василівна; Манжос, Татьяна Васильевна; Пахомов, Ігор Іванович; Пахомов, Игорь Иванович; Стасюк, Варвара Дмитрівна; Стасюк, Варвара Дмитриевна; Черніс, Галина Миколаївна; Чернис, Галина Николаевна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)
      Посібник містить теоретичний і практичний матеріал, відповідає програмі з математичної статистики, чинній у Київському національному економічному університеті ім. В. Гетьмана. Розв’язано багато задач економічного характеру ...
    • Математичне моделювання розвитку економічної системи у фермерських господарствах 

      Блудова, Тетяна Володимирівна; Bludova, Tetyana; Кулик, Анатолій Борисович; Kulyk, Anatoliy (Вінницький національний аграрний університет, 2013)
      Представлена економіко-математична модель функціонування фермерських господарств, що базується на розв’язку диференціальних рівнянь першого порядку. Розглянута структура системи виробництва фермерського господарства.
    • Математичне моделювання функціонування молокопереробного підприємства 

      Кулик, Анатолій Борисович; Kulyk, Anatoliy; Кулик, Анатолий Борисович; Манжос, Тетяна Василівна; Manzhos, Tetyna; Манжос, Татьяна Васильевна (Хмельницький національний університет, 2015)
      Досліджується і аналізується функціонування молокопереробного підприємства, яке складається з основного підприємства та допоміжного, при залученні зовнішніх інвестицій. Розглянута структура системи виробництва. На прикладі ...
    • Математичне моделювання функції рекламної активності підприємства 

      Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentina Petrivna; Мошенська, Анастасія Володимирівна; Moshenska, A. (Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», 2014)
      В статті відображена актуальність проблематики моделювання процесу рекламних звернень підприємства та розглянуто відомі аналітичні функції реакції збуту у вигляді логістичної кривої, які моделюють відклик від витрат на ...
    • Математичне моделювання інвестиційної стратегії на молокопереробному підприємстві 

      Блудова, Тетяна Володимирівна; Bludova, Tetyana; Кулик, Анатолій Борисович; Kulyk, Anatoliy (ВНЗ «Національна академія управління», 2014)
      В статті досліджується і аналізується функціонування молокопереробного підприємства, яке складається з основного підприємства та допоміжного, при залученні зовнішніх інвестицій. Розглянута структура системи виробництва ...
    • Методи вирівнювання при багатократній класифікації ризиків у страхуванні: метод Бейлі-Саймона і метод маргінальних сум 

      Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentyna; Лисовская, Валентина Петровна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016)
    • Мобільність студентів і викладачів при впровадженні інновацій в навчальний процес 

      Кулик, Анатолій Борисович; Кулик, Анатолий Борисович (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016-03)
    • Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку 

      Манжос, Тетяна Василівна; Manzhos, Tetіana; Манжос, Татьяна Васильевна; Мельник, Ольга Олександрівна; Melnyk, Olga; Мельник, Ольга Александровна (ВНЗ «Національна академія управління», 2016)
      У статті досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на ...
    • Модель спільного впливу рекламних відгуків і ціноутворення у збільшенні базового рівня збуту 

      Блудова, Тетяна Володимирівна; Bludova, Tetiana; Блудова, Татьяна Владимировна; Островська, Марія Сергіївна; Ostrovska, Mariya; Островская, Мария Сергеевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
      В статті показано, що на ефективність рекламних звернень впливає частота їх повторення, причому кількість показів рекламного звернення має враховувати ефект запам’ятованості реклами, що є особливо важливим для розроблення ...
    • Модель управління запасами вертикально інтегрованої структури на прикладі сільськогосподарського підприємства 

      Кулік, Анатолій Борисович; Kulyk, Anatoliy; Кулик, Анатолий Борисович; Манжос, Тетяна Василівна; Manzhos, Tetiana; Манжос, Татьяна Васильевна (Видавничий дім «Інжек», 2016)
      У статті побудовано модель управління запасами вертикально інтегрованого підприємства холдингового типу, що складається з двох ланок технологічного ланцюга. Під час побудови моделі використано функції витрат та описано ...
    • Модель управління запасами горизонтально інтегрованого холдингу за умови стохастичного попиту 

      Манжос, Тетяна Василівна; Manzhos, Tetiana; Манжос, Татьяна Васильевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-25)
      Вивчається питання про оптимальний розмір товарного чи виробничого запасу горизонтально інтегрованого холдингу та мінімальні витрати на закупівлю, зберігання і можливу дефіцитість за умови стохастичного попиту. Побудовано ...
    • Модель управління запасами горизонтального інтегрованого холдингу за умови стохастичного попиту 

      Манжос, Тетяна Василівна; Manzhos, Tetiana; Манжос, Татьяна Васильевна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11-25)
      Вивчається питання про оптимальний розмір товарного чи виробничого запасу горизонтально інтегрованого холдингу та мінімальні витрати на закупівлю, зберігання і можливу дефіцитність за умови стохастичного попиту. Побудовано ...
    • Модель управління запасами з нечітким трикутним попитом 

      Манжос, Тетяна Василівна; Manzhos, Tetіana; Манжос, Татьяна Васильевна; Мельник, Ольга Олександрівна; Melnyk, Olga; Мельник, Ольга Александровна; Луцишина, Жанна Володимирівна; Lutsyshyna, Zhanna; Луцишина, Жанна Владимировна (Харківський національний економічний університет, 2018)
      У роботі представлено алгоритм побудови моделі управління запасами за умови, коли невідомий попит на ресурс моделюється за допомогою нечіткої логіки. Алгоритм може бути застосований, зокрема, і для інноваційного товару ...
    • Модель управління зернопереробним підприємством з гістерезисним перемиканням інтенсивності обслуговування 

      Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentina; Ігнатова, Юлія Володимирівна; Іващенко, Л. В. (Інститут кібернетики імені В. М. Глушкова, Національної академії наук України, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013-11-28)
      У статі запропоновано модель управління зернопереробним підприємством з використанням апарату систем масового обслуговування. На основі математичної моделі роботи зернопереробного підприємства в динаміці отримано прогноз ...
    • Моделювання виробничих функцій 

      Кулик, Анатолій Борисович (ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", 2010-02-09)
      Представлено економіко-математичну модель функціонування виробничих комплексів. Залежно від властивостей виробничих функцій досліджено динаміку змін економічних характеристик виробництва.
    • Моделювання впливу змін грошово-кредитної політики на рівень фінансової безпеки держави 

      Шапошник, О. Л.; Shaposhnyk, Helen (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
      У роботі визначено складові фінансової безпеки: банківська безпека, безпека небанківського фінансового сектора, боргова безпека, валютна безпека, бюджетна безпека та грошово-кредитна безпека. Обґрунтовано, що для побудови ...
    • Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань 

      Блудова, Тетяна Володимирівна; Завірюха, А.; Bludova, Tetyana; Zaviruha, A. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-06-30)
      У статті розглядається побудова функцій прибутку двох учасників каналу збуту взаємопов’язаних кооперативною рекламою: підприємства—виробника продукції і підприємства продажу родукції. За допомогою введеної системи змінних ...
    • Моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами 

      Лісовська, Валентина Петрівна; Lisovska, Valentina; Лисовская, Валентина Петровна; Островська, Марія Сергіївна; Ostrovska, Mariya; Островская, Мария Сергеевна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017)
      У статті розглянуто моделювання збуту підприємства залежно від дії реклами за допомогою рядів Фур’є.
    • Моделювання кооперативної гри виробника і дилера 

      Данилюк, Н. М.; Danylyuk, N. M. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
      У статті розглянуто модель взаємодії підприємствавиробника та підприємства роздрібної торгівлі (ритейлера) як учасників вертикального маркетингового каналу, що дає змогу визначити їх рівноважні цінові стратегії, які, у ...