№ 5 (110) вересень – жовтень
Browse by
Recent Submissions
-
Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Масштабні концептуальні зміни у законодавчій базі стосовно механізмів управління житлом, а також чітко спрямований рух на певні результати в сфері енергоефективності, спонукають співвласників житлових будинків визначитись ... -
Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Бренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, ... -
Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) -
Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими ... -
Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)