№ 5 (110) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Формування системи незалежного оцінювання професійних управителів та енергоменеджерів як відповідь на виклики сьогодення(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Максименко, ОльгаМасштабні концептуальні зміни у законодавчій базі стосовно механізмів управління житлом, а також чітко спрямований рух на певні результати в сфері енергоефективності, спонукають співвласників житлових будинків визначитись як із формою управління, так і енергоощадним ставленням до своїх будинків через прийняття ними спільного рішення загальними зборами.Item Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Бучинська, ОленаБренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв’язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя...Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).Item Європейські рекламні стандарти та зображення жінок і чоловіків в рекламі: правила, тренди, ініціативи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Боде, Лукас; Райжите, ЖустінаItem Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Ковальчук, Світлана; Принько, Мар’янаСценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: «Антагоніст», «Індиферент», «Провайдер». Для кожної групи проаналізований та запропонований власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: «пасивна лояльність», «вибіркова залученність», «цілковита лояльність». Розроблені критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надані рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.Item Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Лазебник, Максим