Now showing items 1-2 of 2

    • Ділова репутація компанії: чинники формування та їх аналітична характеристика 

      Гребешкова, Олена Миколаївна; Шиманська, Ольга Володимирівна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)
      Розкрито сутність ділової репутації та особливості її трактування в контексті стратегічних активів підприємства. Дано загальну характеристику підходів щодо оцінки ділової репутації фірми, визначено основні чинники її ...
    • Інформаційні засади конкурентних переваг підприємств у «новій економіці» 

      Гребешкова, Олена Миколаївна; Стельмах, О. Ю. (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)
      У статті узагальнено теоретичні засади визначення інформації як джерела конкурентних переваг підприємства, що діє в умовах «нової економіки». Систематизовано передумови інформатизації конкурентних переваг та визначено ...