Маркетинг у банку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2001
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Навчально-методичний посібник вперше підготовлено відповідно до навчальної програми курсу «Маркетинг у банку» для студентів, що навчаються за магістерською програмою «Банківський менеджмент». Значну увагу приділено методології проведення маркетингових досліджень у банківській справі, питанням комунікацій банківського маркетингу. До посібника включено програму курсу, завдання для самостійного виконання, методичні рекомендації щодо їх здійснення, докладний опорний конспект лекцій, а також методологію оцінювання знань з дисципліни «Маркетинг у банку» за рейтинговою системою. Для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківського маркетингу.
Study guide for the first time prepared in accordance with the curriculum course " Bank marketing " for students enrolled in the master's program "Bank management". Considerable attention is paid to the methodology of marketing research in the banking industry, banking Marketing Communications. The manual includes course syllabus, assignments for the selfparkingperformance ceiling elements, guidelines for their implementation, detailed supporting lecture notes, as well as the methodology of assessment of knowledge on the subject " Bank marketing " for the rating system. For students of economic universities, graduate students, teachers, employees of the banking sector, as well as anyone interested in the problems of bank marketing.
Учебно-методическое пособие впервые подготовлено в соответствии с учебной программой курса «Маркетинг в банке» для студентов, обучающихся по магистерской программе «Банковский менеджмент». Значительное внимание уделено методологии проведения маркетинговых исследований в банковском деле, вопросам коммуникаций банковского маркетинга. В пособие включены программа курса, задания для самостояте-льного выполнения, методические рекомендации по их осуществлению, подробный опорный конспект лекций, а также методология оценки знаний по дисциплине «Маркетинг в банке» по рейтинговой системе. Для студентов экономических вузов, аспирантов, преподавателей, работников банковской сферы, а также всех, кто интересуется проблемами банковского маркетинга.
Description
Keywords
маркетинг, банк, банківський ринок, банківські продукти, marketing, banking, banking market, banking products, маркетинг, банк, банковский рынок, банковские продукты
Citation
Нікітін А. В. Маркетинг у банку: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / А. В. Нікітін // М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Електрон. текстові дані. - Київ : КНЕУ, 2001. - 170 с.