Вітаємо в інституційному репозитарії Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана!

З питань розміщення публікацій звертайтесь до Наукової бібліотеки ім. М. В. Довнар-Запольського КНЕУ ім. В. Гетьмана (кімната № 401, тел. +38 044 503 84 46) або на електронну адресу:

  • lib.szfir@kneu.edu.ua

Нормативні документи

 

Recent Submissions

Item
Маркетингове управління продажем товарів і послуг
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кравченко, Анастасія Сергіївна; Kravchenko, Anastasiia; Діченко, Анна Леонідівна
Кваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах ТОВ «Ніжинський консервний завод». Бакалаврська робота містить теоретичні та практичні аспекти управління продажем товарів чи послуг підприємства на ринку консервованої продукції на прикладі ТОВ «Ніжинський консервний завод». Вона складається з трьох розділів. У першому розділі розглядаються теоретико-методичні засади маркетингового управління продажем товарів та послуг. Автор досліджує поняття, структуру і категоріальний апарат управління продажем з точки зору маркетингу, а також його розвиток і особливості в контексті консервованої продукції. У другому розділі досліджується ефективність наявного процесу управління продажем товарів та послуг на ринку плодоовочевої та консервованої продукції. Розкривається характеристика показників підприємства, а також проводиться оцінка ефективності маркетингової діяльності та управління продажем консервованої продукції саме ТОВ «Ніжинський консервний завод» відповідно. У третьому розділі наводяться рекомендації щодо підвищення ефективності процесу управління продажем. Наводиться оцінка перспектив та шляхи покращення стратегії заводу. Розглянуто механізм покращення позицій «Ніжинського консервного заводу» в конкурентному середовищі та надано рекомендації щодо покращення процесу управління продажем. Автор обґрунтовує прийняті рішення, розглядає та покращує маркетингові стратегії у просуванні товарів та послуг на ринку консервації, а також зосереджує увагу на шляхах удосконалення поточної ситуації при цьому підвищує конкурентоспроможність підприємства та його продукції, відповідно. The qualifying bachelor's thesis is based on the materials of «Nezhinsky Cannery» LLC. The bachelor's thesis contains theoretical and practical aspects of managing the sale of goods or services of an enterprise in the market of canned products on the example of «Nezhinsky Canning Plant» LLC. It consists of three sections. The first chapter discusses the theoretical and methodological foundations of marketing management of sales of goods and services. The author examines the concept, structure and categorical apparatus of sales management from the point of view of marketing, as well as its development and features in the context of canned products. The second section examines the effectiveness of the existing process of managing the sale of goods and services in the market of fruit and vegetable and canned products. It describes the characteristics of the enterprise's indicators, as well as evaluates the effectiveness of marketing activities and management of sales of canned products at the LLC «Nezhinsky Canning Plant», respectively. The third section provides recommendations for improving the efficiency of the sales management process. The prospects and ways to improve the plant's strategy are assessed. The mechanism for improving the position of the «Nezhinsky cannery» in the competitive environment is considered and recommendations for improving the sales management process are provided. The author substantiates the decisions made, considers and improves marketing strategies in promoting goods and services in the canning market, and also focuses on ways to improve the current situation while increasing the competitiveness of the enterprise and its products, respectively.
Item
Маркетингова діяльність торговельного підприємства і напрями її розвитку
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кравець, Анна Сергіївна; Kravets, Anna; Антонченко, Мирослава Юріївна
У роботі досліджено маркетингову діяльність ТОВ «АВТОСАМІТ ЛТД» та напрями її розвитку. Висвітлено актуальність теми, обґрунтовано складові маркетинг-міксу, проведено аналіз організаційно-економічних характеристик підприємства. Розроблено напрями підвищення ефективності маркетингової діяльності, зокрема вдосконалення товарної політики та програми лояльності. Визначено високу економічну ефективність запропонованих заходів. The study investigates the marketing activities of the trading company «AVTOSAMIT LTD» and directions for its development. The relevance of the topic is highlighted, the components of the marketing mix are substantiated, and an analysis of the organizational and economic characteristics of the company is conducted. Directions for improving marketing efficiency are developed, including enhancement of product policy and loyalty programs. The high economic efficiency of the proposed measures is determined.
Item
Маркетингове ціноутворення на ринку товарів і послуг на підприємстві
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Коробко, Анастасія Сергіївна; Korobko, Anastasiia; Лилик, Ірина Вікторівна
Кваліфікаційна робота виконується на матеріалах ПрАТ «БКБМ». КБР складається з трьох розділів. У першому розділі досліджуються теоретичні основи, методи, особливості маркетингового ціноутворення на ринку товарів і послуг на підприємстві. У другому розділі розглядаються маркетингові характеристики «БКБМ», фінансове становище та конкурентоздатність компанії. У третьому розділі досліджуються проблеми стратегії ціноутворення та цінової політики компанії «БКБМ». Пропонуються шляхи їх вдосконалення, розраховуючи економічну ефективність цих пропозицій. The qualifying bachelor's work is performed on the materials of PrJSC «BKBM». QBW consists of three sections. The first section explores the theoretical foundations, methods, features of marketing pricing in the market of goods and services in the enterprise. The second section discusses the marketing characteristics of «BKBM», the financial position and the competitiveness of the company. The third section examines the problems of pricing strategy and pricing policy of «BKBM». Ways to improve them are proposed, calculating the economic effectiveness of these proposals.
Item
Товарна політика провислового підприємства «Артеріум»
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Корепіна, Дар’я Євгенівна; Korepina, Daria; Архипова, Тетяна Василівна
Виконано аналіз теоретичних засад сутності та складових маркетингової товарної політики промислових підприємств; дослідження методів та особливостей оцінки ефективності реалізації маркетингової товарної політики промислового підприємства; оцінка організаційно-господарської діяльності базового підприємства та його маркетингового середовища; детальний аналіз маркетингової товарної політики на підприємстві та визначення її ефективності; розроблення низки рекомендацій для вдосконалення товарної політики підприємства; проведення економічної оцінки ефективності впровадження цих рекомендацій. The article analyzes the theoretical foundations of the essence and components of the marketing commodity policy of industrial enterprises; studies the methods and features of evaluating the efficiency of implementation of the marketing commodity policy of industrial enterprise; evaluates the organizational and economic activities of the basic enterprise and its marketing environment; provides a detailed analysis of the marketing commodity policy at the enterprise and determines its efficiency; develops a number of recommendations for improving the commodity policy of enterprise; conducts an economic
Item
Маркетингове просування товарів і послуг підприємства в мережі Інтернет
(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кондратьєва, Софія Олегівна; Kondratieva, Sofiia; Сахарова, Тетяна Вадимівна
В роботі описані інструменти, методи та способи просування в мережі Інтернет підприємств. Розглянуто відмінності між ними, зазначений перелік використаних методів, інструментів та способів на підприємстві «Laba Group», а також надано три рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємства. The work describes the tools, methods and ways of promoting enterprises on the Internet. The differences between them are considered, the list of methods, tools and methods used at the Laba Group enterprise is indicated, and three recommendations are given for improving the enterprise's marketing strategy.