Now showing items 1-20 of 80

    • Квалификационные экзамены специалистов автомобильного бизнеса 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      16 февраля Комиссия Украинской Ассоциации Маркетинга экзаменовали маркетологов автомобильного бизнеса Украины.
    • Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR 

      Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      ESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі ...
    • Облачное решение для контакт-центра 

      Зайченко, Иван (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    • Глобальні логістичні системи в системі експортно-орієнтованого виробництва 

      Каніщенко, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      Розвинені країни здійснюють послідовну політику щодо створення національних і наднаціональних логістичних систем, які базуються на мультимодальних логістичних центрах регіонального, національного та наднаціонального значення, ...
    • Інноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективи 

      Пригара, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      Розглянуто можливості формування інноваційної політики підприємства використовуючи ідею аналізу ланцюга створення вартості на підприємстві. Розглядаючи інновації як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства, ...
    • Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку 

      Дубницький, Володимир; Даниліна, Наталя (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      В статті визначено місце інноваційно-маркетингового потенціалу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємства та зростанні рівня конкурентоспроможності на світовому ринку.
    • Системы подсчета – модная технологическая вещь или необходимый инструмент в работе розничных сетей? 

      Новосад, Алексей (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      Watcom Group – лидер и основатель рынка систем подсчета посетителей, эксперт в области оценки и анализа посетительских потоков. Компания предлагает полный спектр услуг в области профессионального управления посещаемостью.
    • Тренды отечественного В2В маркетинга на 2013 

      Юрчак, Александр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      Следуя доброй традиции подводить итоги года и прогнозировать следующий, попытаемся и мы это сделать для своей профессиональной области. В своих оценках мы пойдем по главным категориям, которые традиционно освещают B2B-insight ...
    • Социальный маркетинг в Украине – технологии новой эры 

      Лисовская, Октябрина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      Управляющий партнер, директор по развитию компании социального маркетинга «О Два» — Октябрина Лисовская, выступив на XII Международной научно-практической конференции «Маркетинг в Украине», которая прошла в Киеве 14-15 ...
    • Что день грядущий нам готовит? 

      Герасимов, Артур (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      В мире в целом происходят кардинальные изменения практически всех сфер жизни и деятельности людей. И это касается не только сферы экономики, где, если присмотреться детальнее, никто с уверенностью не может сказать, какая ...
    • XII Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні» 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      14-15 лютого 2012 року в конференц-залі КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрались маркетологи для обговорення питань щодо розвитку галузі. Ця конференція традиційно збирає під одним дахом практиків та викладачів. Дискусія ...
    • Почему фарма должна быть умной? 

      Кузьмина, Татьяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
      31 января в гостеприимном Концерт-Холле «ОАЗИС» состоялся 1 Маркетинговый Форум «Умная Фарма».
    • COMCON StudySmart тм для студентов 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
      Компания КОМКОН-Украина, при поддержке Украинской Ассоциации Маркетинга (УАМ), предоставляет возможность студентам бесплатно использовать данные маркетингового исследования COMCON TrendsTM для написания учебных практических работ.
    • Новий канал комунікацій в Україні – сервіс рекламних рингбектонів Itone-Реклама 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
      Рекламний рингбектон має всі можливості для того, щоб скласти плідну конкуренцію іншим каналам комунікації в нашій країні. Все, що для цього потрібно – визнання з боку рекламодавців та користувачів, а також активна участь ...
    • Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні 

      Доронін, Василь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    • Економічні логіки маркетингових дій 

      Зозульов, Олександр Вікторович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
    • Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств 

      Самуляк, Віталій; Фещур, Роман; Шишковський, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
      Розглянуто та проаналізовано групи факторів, що впливають на розвиток підприємств. Запропоновано маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств відповідно до їх фінансово-економічних результатів ...
    • Репортаж з другого PR-SPACE Congress 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
      27 вересня 2012 у виставковому центрі «Київекспоплаза» відбувся другий PR-SPACE Congress – подія, яку не міг пропустити жоден справжній піарник.
    • Effie Conference 2012 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
      30 ноября в Киеве состоялась конференция Effie. Маркетинг сегодня – это создание не просто осведомленности о своем бренде, это создание славы своего бренда. Вы можете купить осведомленность, но Вы не можете купить славу.
    • Золотий PROпеллер 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)
      9-го листопада в Києві відбулась 10-та ювілейна премія у сфері маркетингових послуг «Золотий PROпеллер».