2012 рік: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 80
-
Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Стаття аналізує особливості та вагомість сімейних МСП у польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження було завершено у грудні ... -
Обновление - мать достижения!
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Авторынок-2012. Как это может быть
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013 г.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09) -
Сравнение ситуации и тенденций на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европы
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Украинское маркетинговое агентство IRS Group подписало соглашение о стратегическом сотрудничестве и партнерстве с независимым международным маркетинговым агентством GiPA, специализирующимся на исследованиях в автомобильной ... -
Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-09)Сокол Михаил, магистр маркетинга, выпускник ХАИ и КПИ. Прошел все «ступеньки» на производстве от мастера, технолога, начальника КБ, начальника сборочного цеха до начальника управления торговли крупного производственного ... -
Перше засідання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)11 вересня 2012 відбулося перше засідання Індустріального гендерного комітету з Реклами. Засідання було присвячене підготовці експертного висновку на відповідне звернення Експертної ради з питань розгляду звернень за ... -
Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Наш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції ... -
Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Аналіз практичного застосування маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону показав, що сучасні умови їх господарювання вимагають нових підходів до здійснення маркетингової діяльності. Структура ... -
Розвиток В2В в Україні: на шляху до спільноти та стандартів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Наприкінці 2010 року у в своїх статтях «Виклики маркетингу в Україні» та «Подорож в маркетинг майбутнього» я намагався зрозуміти та порівняти стан і тенденції розвитку в Україні та світі. Один із викликів – cтворення ... -
Світ до 2050 року: Deutsche Post DHL опублікувала футурологічне дослідження
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Група компаній Deutsche Post DHL випустила у світ футурологічне дослідження «Погляд у майбутнє: логістика-2050", в якому розглядаються п'ять можливих сценаріїв розвитку торгівлі, бізнесу і суспільства до 2050 року. -
Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) -
Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Сьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів. -
Матричний трейд: торговий маркетинг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Торговий маркетинг - всього лише один з набору інструментів сучасної торгівлі, але без якого сьогодні вже не обійтися ні виробникові, ні продавцеві продукції. Це інструмент, застосовуючи який, відбувається зміна акценту і ... -
Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та ... -
Зустрічі з лідерами, які надихають
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)21 червня у Рівному стартував проект “Smart Meetings” – спільна освітня ініціатива молодіжної організації "Smart People" та Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу». В рамках події систематично ... -
Світ досліджень: кодекси та керівні засади. ESOMAR: керівництво з досліджень у соціальних медіа
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05) -
Інтернет-проекти Mail.Ru Group локалізуються для ближнього зарубіжжя
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Mail.RuGroup (MAIL:LI, лістинг з 5 листопада 2010 г., заснована в 1998 г.) – провідний гравець російськомовного сегмента мережі (за даними ComScore, вересень 2011 р, Росія - перший за розміром інтернет-ринок в Європі). ... -
Локалізація проектів Mail.Ru в зарубіжних країнах: особливості національної адаптації у Києві. «Одноклассники» вивчили українську мову
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)4 липня 2012, Київ – Соціальна мережа «Одноклассники», проект Mail.RuGroup, оголошує про те, що жителі України можуть користуватися даною соціальною мережею рідною мовою – українською перекладені мобільна та основна версії сайту. -
Курси УАМ: кваліфікація на автомобільному ринку. Випуск : весна 2012
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-05)Ще пару років тому маркетологи на автомобільному ринку більше нагадували саперів або аматорів підводного плавання. Навчання на власних помилках, прийом на роботу тільки за особистими якостями та за критерієм «сподобався – ...