Now showing items 1-14 of 14

    • Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств 

      Тимощук, Мирослава (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Розглянуто методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновано нові підходи до розроблення методів оцінювання потенціалу розвитку підприємства. Рекомендовано до ...
    • Третій рейтинг від МАМІ: третина агенцій покращили свої позиції 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Кубок України в сфері маркетингового сервісу вручено втретє! Асоціація МАМІ визначила найкращих у галузі і представляє щорічний рейтинг агентств маркетингового сервісу згідно з доходами за 2009 р. За даними рейтингу, ...
    • Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації 

      Карпенко, Наталія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      У статті надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.
    • Рейтингування спеціалізованих фахових видань 

      Лилик, Ірина Вікторівна; Примак, Тетяна Олександрівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Питання вибору ефективного ЗМІ для розміщення реклами "нішевих" продуктів, цільова аудиторія яких досить професійна, вузька і чітко визначена, часто виглядає значно більш складним, ніж це здається спочатку.
    • Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань 

      Григоренко, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      У статті розглянуто тенденції розвитку ринку ділових друкованих видань України, проаналізовано стратегії позиціонування представлених на даному ринку брендів і визначено позитивний та негативний досвід їхнього використання.
    • Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття 

      Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Личова, Ганна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Інтенсифікація процесів глобалізації, які є основною закономірністю формування світової системи господарювання, не однозначно впливає на розвиток національних соціально-економічних систем.
    • Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів 

      Решетнікова, Ірина Леонідівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
    • Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями 

      Магдюк, Лариса (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      У даній статті представлені результати якісного дослідження, проведеного з метою сприяння ідентифікації проблеми стереотипизації ринку праці за ознакою статі працівників, визначення шляхів подолання трудової дискримінації ...
    • Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії 

      Хадріан, Петро (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Розглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання ...
    • Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства 

      Чубала, Анна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      В останні роки менеджери фірм все більше усвідомлюють факт, що розвиток конкуренції та вартість фірми значною мірою залежить від вміння приймати стратегічні рішення які спираються на поєднанні кінцевої мети підприємства з ...
    • Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні 

      Чикусова, Марина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Високий рівень конкуренції на вітчизняному автомобільному ринку приводить до зниження ефективності стандартних маркетингових програм. Це змушує компанії находити нові, більш цікаві та дієві засоби для досягнення переваг ...
    • Споживча проекція управління доданою вартістю 

      Зайцева, Алла; Zaytseva, Alla (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Обґрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу. Запропоновано інструментарій дослідження ключових факторів успіху ...
    • Структура польських експортерів. Методичні аспекти вивчення та оцінки 

      Віктор, Ян (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      The aim of the paper is a comparative analysis of two basic ranking of Polish companies exporters, created by the editorial opinion journals: "Rzeczpospolita" (newspaper) and "Polityka" (weekly). The analysis has two ...
    • Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства 

      Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)
      Відсутність комплексного підходу до запровадження ринкових відносин у сфері ЖКГ, законодавчого забезпечення, необхідних інституціональних перетворень поряд зі значною фінансовою нестабільністю, недосконалим механізмом ...