Now showing items 9-13 of 13

    • Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы 

      Ткаченко, Егор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      Данная статья содержит анализ проблемы оценки эффективности маркетинговой деятельности в условиях агрегированного уровня данных – то есть в условиях отсутствия данных про транзакции, а также про факт воздействия рекламы ...
    • Ринок маркетингових досліджень в Україні 2013 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ 

      Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      На розсуд читачів пропонується ювілейний (десятий!) огляд розвитку ринку маркетингових досліджень та оцінка його обсягів. Починалася ця затія з відповіді на запитання колег і простого опитування експертів у 2003 році. ...
    • Современые технологии маркетинговой разведки 

      Шкуратов, Олесь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    • Споживчі настрої в Україні, лютий 2014: погіршення на 7,9 п. до 64,6 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      Київ, 20 березня 2014 року – У лютому 2014 року продовжилося погіршення споживчих настроїв українців. Індекс споживчих настроїв (ІСН) дорівнює 64,6, що на 7,9 пункту менше, ніж у січні. Це найнижчий рівень ІСН з березня ...
    • Управління відносинами зі споживачами 

      Язвінська, Надія; Єлісова, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету ...