Now showing items 11-13 of 13

    • Современые технологии маркетинговой разведки 

      Шкуратов, Олесь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    • Споживчі настрої в Україні, лютий 2014: погіршення на 7,9 п. до 64,6 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      Київ, 20 березня 2014 року – У лютому 2014 року продовжилося погіршення споживчих настроїв українців. Індекс споживчих настроїв (ІСН) дорівнює 64,6, що на 7,9 пункту менше, ніж у січні. Це найнижчий рівень ІСН з березня ...
    • Управління відносинами зі споживачами 

      Язвінська, Надія; Єлісова, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету ...