Now showing items 1-13 of 13

    • Актуальні тренди ІТ-маркетингу 

      Гліненко, Лариса; Дайновський, Юрій Анатолійович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      Об’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних ...
    • Аналіз та прогнозування розвитку ринку ресторанних послуг в Харкові та Харківській області 

      Жегус, Олена; Михайлова, Марія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      В сучасних умовах ресторанний бізнес в Україні є одним з найбільш перспективних елементів індустрії туризму та гостинності, який демонструє стабільну динаміку розвитку.
    • В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального 

      ДіСтефано, Джон; Хосфорд, Крістофер; Белл, Нік (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      У січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час ...
    • Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      6 березня в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут» відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу в рамках VIII Всеукраїнської науково-практичної ...
    • Для чего нужны карьерные консультанты и из чего состоит карьерная консультация? 

      Дигун, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    • Заседание Клуба директоров исследовательских компаний, 4 апреля 2014 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    • Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства 

      Гребньов, Георгій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      У статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується ...
    • Новини ESOMAR 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      ESOMAR1 запропонувало ринку щоквартальні огляди інформації. Це зроблено з метою полегшити доступ до актуальної інформації та більш оперативно інформувати членів про події на глобальних, регіональних та місцевих ринках.
    • Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы 

      Ткаченко, Егор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      Данная статья содержит анализ проблемы оценки эффективности маркетинговой деятельности в условиях агрегированного уровня данных – то есть в условиях отсутствия данных про транзакции, а также про факт воздействия рекламы ...
    • Ринок маркетингових досліджень в Україні 2013 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ 

      Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      На розсуд читачів пропонується ювілейний (десятий!) огляд розвитку ринку маркетингових досліджень та оцінка його обсягів. Починалася ця затія з відповіді на запитання колег і простого опитування експертів у 2003 році. ...
    • Современые технологии маркетинговой разведки 

      Шкуратов, Олесь (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
    • Споживчі настрої в Україні, лютий 2014: погіршення на 7,9 п. до 64,6 

      Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      Київ, 20 березня 2014 року – У лютому 2014 року продовжилося погіршення споживчих настроїв українців. Індекс споживчих настроїв (ІСН) дорівнює 64,6, що на 7,9 пункту менше, ніж у січні. Це найнижчий рівень ІСН з березня ...
    • Управління відносинами зі споживачами 

      Язвінська, Надія; Єлісова, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)
      В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету ...